aideen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ærlig talt, jeg blir mer og mer forvirra jo mer jeg leser på nettet ang valg av pc........;( Nå kjøpte jeg en Hp pav 6653, men var laangt fra fornøyd. Det var masse småfeil, oppstartfeil osv fra første stund. Oppstarten var også veldig treg. Den slukte batteri. Vurdere nå Acer Aspire 5720zg eller 5920g etter litt lesing, men har også en lapp hvor jeg engang skrev IKKE 5720zg. Glemte seff å henvise meg selv til hva og hvor jeg hadde lest noe...;( Håper dere kan komme med erfaringer og råd ang maskiner i 6-7000 kroners prisklasse. Maskina må være stille, 15,4", rask, stor harddisk. Vil bli brukt til en del bilderedigering, programmering, litt spill, ellers det vanlige. Jeg bruker dog en del programmer som tar mye ytelse, som forskjellige adobe-programmer. Lenke til kommentar
aideen Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ingen som vil dele sine erfaringer?? Hrmf;( Lenke til kommentar
ingvist Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har ikke noe erfaring med de maskinene du nevner men kan i alle fall si at jeg kjøpte meg en Acer Aspire fo 3 år siden som er blitt brukt 8-10 timer hver dag siden. Jeg har også reist mye med maskina så den har fått en del juling men den tusler og går den dag i dag. Ikke hatt noe som helst problemer med maskina så jeg er i alle fall veldig fornøyd med Acerlapen min:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå