Gå til innhold

Skal kjøpe nytt skjermkort!

Anbefalte innlegg

Hei, som kanskje noen har sett har mitt forje/nye 8800GT kort død ut!

Det jeg trenger hjelp til er og velge nytt kort.

Vis du kunne anbefale et skjermkort for meg som skal game, drive med film og andre hverdags greier. hva kan du andbefale?

Pris vil jeg ikke bruke mere en et par tusen lapper.

Det er samme om det er ATI chipset eller Nvidia chipset.

Jeg vil ha et kort som ikke bråker for mye!

Jeg vil ikke ha noe andbefalinger på XFX 8800GT, pga det bråket for mye. Hadde mye trøbbel med det.

+ Hvordan er de nye 9600GT kortene er det stille og er de minst like gode som 8800GT?

Takk!

Endret av h4lv0rs3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får vente tålmodig på svar som alle andre. :) Det er unødvendig å bumpe tråden etter en halvtime fordi du ikke har fått svar midt på natta på en ukedag.

For å gi deg et lite tips, så koster XFX sitt 8800GTX 2350,- hos komplett. Satt ned 19% fra originalpris. Jeg kjøpte det på måfå for fem minutter siden. :)

Lenke til kommentar
Du får vente tålmodig på svar som alle andre. :) Det er unødvendig å bumpe tråden etter en halvtime fordi du ikke har fått svar midt på natta på en ukedag.

For å gi deg et lite tips, så koster XFX sitt 8800GTX 2350,- hos komplett. Satt ned 19% fra originalpris. Jeg kjøpte det på måfå for fem minutter siden. :)

hehe kanskje det ja, men jeg tenkte og kjøpe nytt i går natt faktisk... det ble ikke noe av. men jeg lurer på om jeg trenger større PSU? jeg har 500W liksom!

Endret av h4lv0rs3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...