Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kattene fra Goebel

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt forelsket i disse :love:

Fikk en lyseholder til jul, og bestilte idag en lik sammen (andre katter) med en liten vase(bilde).

128263.jpg

Det som er så fint er at ingen er like :)

Butikken hadde akkurat fått inn et lekkert kaffeservice som jeg ønsker meg. Litt dyrt, men jeg får gifte meg asap og skrive det på ønskelisten :!: Synd jeg ikke finner det på nett, det var veldig søtt.

For å ikke snakke om de nydelige porselenskattene.

Denne koster 75 dollar på nett og 750 kroner i butikken. Nå som dollaren er lav lønner det seg å bestille fra nettsiden.

128338.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan klø typen din på ballene så ordner det seg vel?

Nånei, her i gården må vi betale selv, og vi har regnet ut at vi må spare 100.000 før vi kan smi oss.. ett par koster gjerne 1500-2000 å ha til middag, og gaven de gir er som regel ikke verdt noe i nærheten.

Så du ikke martha stewart show i går da? kattefigur- (og hundefigur) -såper , håndlaget. kosta 21 US$ !! Dyr såpe, men fancy å ha på badet

Lenke til kommentar

Trenger ikke å klø noen, jeg gir direkte ordrer!

Ete lite lån/oppsparte penger samt noen penger fra mor og far dekker lett et bryllup ;)

hoho nei martha stewart er ikke noe for meg.

hundre dollar! lol. (Swarovski krystaller)

128322.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Nei, men i går hadde de show som kun handlet om hunder, og alle i salen hadde med seg hundene sine, så da var det litt koselig. Bladde tilfeldigvis borti FEM mens hu var der

EDIT : Jeg liker ikke nips, så jeg syntes ikke figurene dine var så fete

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...