Turtlis Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har blitt forelsket i disse Fikk en lyseholder til jul, og bestilte idag en lik sammen (andre katter) med en liten vase(bilde). Det som er så fint er at ingen er like Butikken hadde akkurat fått inn et lekkert kaffeservice som jeg ønsker meg. Litt dyrt, men jeg får gifte meg asap og skrive det på ønskelisten :!: Synd jeg ikke finner det på nett, det var veldig søtt. For å ikke snakke om de nydelige porselenskattene. Denne koster 75 dollar på nett og 750 kroner i butikken. Nå som dollaren er lav lønner det seg å bestille fra nettsiden. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 for bryllup er gratis? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Her er det pappa betaler Nååå nei.... venter fem år, kanskje kattene har blitt billigere og? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Du kan klø typen din på ballene så ordner det seg vel? Nånei, her i gården må vi betale selv, og vi har regnet ut at vi må spare 100.000 før vi kan smi oss.. ett par koster gjerne 1500-2000 å ha til middag, og gaven de gir er som regel ikke verdt noe i nærheten. Så du ikke martha stewart show i går da? kattefigur- (og hundefigur) -såper , håndlaget. kosta 21 US$ !! Dyr såpe, men fancy å ha på badet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Trenger ikke å klø noen, jeg gir direkte ordrer! Ete lite lån/oppsparte penger samt noen penger fra mor og far dekker lett et bryllup hoho nei martha stewart er ikke noe for meg. hundre dollar! lol. (Swarovski krystaller) Endret 28. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Nei, men i går hadde de show som kun handlet om hunder, og alle i salen hadde med seg hundene sine, så da var det litt koselig. Bladde tilfeldigvis borti FEM mens hu var der EDIT : Jeg liker ikke nips, så jeg syntes ikke figurene dine var så fete Endret 28. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Kommer an på hva slags nips det er. Et hjem blir kjedelig uten pynt. Jeg syns heller ikke de er WOW fine. Men de er søte og spesielle. Passer meg utmerket med et par slike i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå