Gå til innhold

Playstation 3 Online - Nettverksproblem [LØST]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der skjeddet det igjen...

Faen.

Hmm, det var da merkelig! Er jo kjedelig å reinnstalere maskinen for hver gang du skal spille online. Jeg vet ikke helt noe løsning jeg, men det kunne jo være verdt et forsøk å ringe elkøp eller noe å spørre i en slags hjelpetjeneste til PS3?

Lenke til kommentar
Det var ingen grunn til at det skulle forsvinne første gangen heller da.

neida men sånne ting skjer av og til, betyr ikke at det kommer til å skje igjen :p

javel jeg tok kanskje feil, unnskyld... men ring da playstation hotline, de har kanskje litt tips?

Lenke til kommentar
At flere har samme problem er forsåvet bra da ;) Mye lettere å finne ut av problemet.

Ikke post bare for å poste please.

Joda, det er noe jeg selvsagt vet.

Ikke bare post for å poste? Jeg prøver å gi den lille hjelpen jeg kan gi! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvilken hjelp er det i ''Bra flere har samme problemet'' ?

Som jeg tidligere har sagt: Jeg prøver å gi den lille hjelpen jeg kan.

Hvilken hjelp? Det er lettere å finne ut av problemet, om du ikke visste det. Det var også derfor jeg skreiv "DEN LILLE HJELPEN JEG KAN."

Poste bare for å poste?? Pøh!

Lenke til kommentar

Hva slags ruter har du? Hva slags forbindelse bruker du kablet/trådløst?

Det som er nevnt i andre ymse tråder er vel å bruke kable framfor trådløs sette opp NAT v2 iruter og disable mediasenter på ps3.

Skader vel heller ikke å oppgradere til "skikkelig" i firmware i ruteren. Dvs DD-WRT/Tomato. Tildiger i tråden ble det også nevnt open DNS.

Vet ikke hva slags tilkobling du har, men hvis du har kable modem kan du plugge rett fra modem og inn i ps3 og gå utenom ruter.

Tidliger var det en masse kødd med dette relatert til ps3. Selv har jeg ikke slitt så mye med det i det siste, men så en slik melding her om dagen. Du må sef ikke laste ned torrents med 800 ipconnections på samme nettverk, da ber du om nettverkstrøbbel. Forsøk å skru av alt mulig annet av servere og PC-er i nettet så de ikke forstyrrer.

Post oppdatering er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...