Nikkopikko Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg og min bror fant rock band på e-bay og vil gjærne bestille. Men har det noe og si om spille er amerikask? Vil de fungere på vår x-box 360? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg og min bror fant rock band på e-bay og vil gjærne bestille. Men har det noe og si om spille er amerikask? Vil de fungere på vår x-box 360? Nei. Da må det være regionfree Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 USA har vel et annet format på spilla sine, de har ikke PAL som vi har. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 USA har vel et annet format på spilla sine, de har ikke PAL som vi har. Pal - ntsc er et fargesystem for TV. de fleste nyere apparater kan vise begge format. Spill er noe annet De "kodes" Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Vil utstyre fungere da? Guitarene og trommene`? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vil utstyre fungere da? Guitarene og trommene`? Mest sansynelig, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå