9hdoksaet4 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Endelig kan det se ut som vi audiofile med et M-Audio-lydkort kan få brukt det sammen med Vista 64-bit. I går startet M-Audio sitt beta-program for testing av drivere til følgende kort: Delta 1010, Delta 1010LT, Delta 44, Delta 66, Delta Audiophile 2496, Delta Audiophile 192 Jeg anbefaler de som har et lydkort som de vil bruke sammen med sin Vista 64-bit utgave om å registrere seg i beta-programmet deres HER, og gjerne komme med konstruktiv kritikk om hvor skuffet dere er over hvor lang tid det har tatt å lage drivere. Selv har jeg akkurat registrert meg på siden og forventer svar om deltagelse over helgen. Lenke til kommentar
sierra90 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei hå... grunnen til at de bruker så lang tid på driverne er at kortene deres er "proff kort" det er ikke rom for buggy drivere fra deres side... de kan bli retslig krevd om det er feil på software... har meldt meg på betateamet jeg og gleder meg til dette blir rodd iland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå