Gå til innhold

Vurderer psp, bør jeg?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min PSP-Lite i fjord høst og jeg angrer ikke et sekund! Eneste jeg angrer på er at jeg kjøpte Final Fantasy: Tactics i tillegg. Feck for et spill, men ellers helt topp med PSP. Bruker den ellers jevnlig til å se film, musikk og Internett-radio. Ellers så spiller jeg en del, og jeg kjøpte meg nylig Tekken: Resurrection og det nyeste Burnout. Nå venter jeg bare på Final Fantasy: Crisis Core.

 

Det jeg ikke liker med PSP'n er dem dårlige høgtalerne. Hjelper jo en del på om en bruker et bra headsett, men fortsatt for dårlig lyd og bass av den.

 

NB: Må vel legge til at jeg aldri har vurdert en DS. Den ser litt barnslig ut for mine 25 år, men det er nå min mening/smak. Har derimot en kompis (27) som skryter mye av den.

Endret av Ambassador
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...tror jeg venter med å kjøpe psp før jeg er i statene. Så får jeg heller dele på DS'en (hvis vi får den til å virke, da...).

Tror jeg kjøper meg Zelda PH ;)

 

Og når vi snakker om ds'en som ikke virker...noen som tror de kan hjelpe meg? ALtså, jeg har ladet den fullt opp, men når jeg prøver å slå den på, blinker det i power-lyset en gang. Ikke mer skjer.

 

Tror kanskje det kan være feil med batteriet. Kjenner noen med ds, skal prøve batteriet deres i den. Ellers blir den nok sendt til reparasjon, mest sannsynlig.

Lenke til kommentar

Da var i alle fall alt bestilt for min del.. alt er gjort, nå er det bare venting igjen..

bruker alltid så mye penger på lørdagskvelder, enten jeg er hjemme og surfer på nett, eller er ute på byen.. :p

 

Ble minnekort for 600kr og bioshock og passport adapter til n64 til en 400.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...