Gå til innhold

Vurderer psp, bør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv begge 2.

Begge har jo fordeler og ulemper, som ting flest.

Det jeg ville gjort var og sett på spillutvalget til begge.

Kjøp den som appelerer mest til deg.

 

(DS kan være ett helvete å ha med på reise, husker jeg spilte zelda på bussen så kom jeg inn i det tempelet hvor man må SKRIKE i DSen får å kunne drepe de monsterene, det er jo ikke akkuratt buss vennelig)

Ellers <3

Lenke til kommentar
Æsj! Det er ingen som kommer med gode grunner til og ikke kjøpe den her jo! Hvor har det blitt av all flamingen?

Akkuratt nå savner jeg litt: Kjøp NDS isteden, fordi den har kun fete spill, PSP er noe dritt, med fattige porter..

Eller: PSP er for de som skal se film, og ikke har råd til tv..

 

Hvor blir det av slikt? Jeg vil ikke svi av fort 2-2400 for en ny psp og minnekort... :p

Men jeg tar gjerne imot, om noen vil gi den bort.. :) Tar imot både fat og slim tilogmed!

 

Noen som vet om noen gode tilbud? Sett at VGP har den for 179$, så det blir vel litt over 1000lappen med frakt..

 

 

Dumbass! Dette er for greier, hjelper meg lite..

Neida, er vel egentlig ikke ut etter anti psp utsagn, for ble egentlig veldig glad i den de siste ukene jeg hadde den.. Når jeg fikk til å spille FFVII på den, så åpnet det en ny verden for meg!

Blir nok til at jeg kjøper en snart uansett.. :p

 

Drit i å stjel tråden min :angry: ! Det var JEG som spurte om råd. Greit at du også tar nytte av tråden, men du skal ikke komme å si

Dumbass! Dette er for greier, hjelper meg lite..

! :realmad: Jeg startet ikke denne tråden for at folk skulle hjelpe deg!

 

Da kan du heller starte din egen tråd.

Dersom du ikke ser ironien i det jeg sier dumbass til her.. så burde du ikke være på forum i det hele tatt..

 

Så on second thought.. Anbefaler jeg DS med nintendogs til deg.. Jeg prøvde også ett veldig fint robot spill, som handlet om å gå å vanne planter.. tror det hadde passet deg fint..

 

Jeg håper dette er ironi.. hva skulle isåfall tråden "min" hett? Fraråd meg å kjøp psp? eller, vurderer psp, bør jeg egentlig kjøpe når det nesten bare er crisis core jeg vil ha?

Dersom man skal åpne en ny tråd for alt, ville man fått nok tråder inne her.. og, jeg trodde eeegentlig du hadde fått svaret ditt..

 

i alle fall..

Se på spillene, frister mange nok og kan du ta deg råd til det.. Ja så kjøp en PSP og kos deg masse med den! viss ikke..

Ikke kjøp en PSP, men gå ut og spark ball..

 

 

edit:

For å anbefale ett bilspill, hadde jeg det sykt morsomt med burnour legend.. Det finner du nok billig rundt omkring nå også!

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
i alle fall..

Se på spillene, frister mange nok og kan du ta deg råd til det.. Ja så kjøp en PSP og kos deg masse med den! viss ikke..

Ikke kjøp en PSP, men gå ut og spark ball..

 

 

Spiller nok ball, 5 treninger i uka + kamp. + hjemmetrening. Men tror det blir lite ball på flyturen over til/tilbake fra USA.

 

Jeg ble ikke sur for dumbass (bann så mye du vil), men for hjelper meg lite. Anyways, hvis det var ironi, skønte ikke jeg det. Du kunne vært en bortskjemt pappagutt, for alt jeg vet ;)

 

Det jeg EGENTLIG ville vite, oppdaget jeg nå ( :p ), er vel konstruksjonen/styringsmåtene/batterilevetiden osv. på de forskjellige konsollene. Spill kan jeg vel finne selv (men flott at mange anbefaler noen :thumbup: ).

 

F. eks. som jeg har spurt om før, hvordan er batteriet på ds/psp? Hvor lenge holder det, hvs man spiller (ikke ser på film/musikk osv.) ?

Endret av Bendikbiversen
Lenke til kommentar

har psp special editon i blaa.. metallic .. den er verdt dt.. kjopte den for 1 aar siden angrer ikke.. radio og alt. fra gaming radio til indisk... det kosta meg 2000 kr. +spill ble dt mer..

Midnight Club 3 og NFS carbon own the city. er best naar du skal reise bort md bil , car adapter. batteri levetid er 15 timer viss du bruker den mye.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper psp på buy.com til 170$ (870 kr), hvor mye vil det koste tilsammen (toll+frakt)? Er det da 870x25%(mva)+70kr (tollgebyr)?

(dvs ~1160kr)

 

 

 

Eller, om jeg kjøper denne pakken, hvor mye blir det? Da må man jo ta hensyn til at varen koster over 1000 kr. Da vil jeg tro det lønner seg å bestille den billigste pakken, for så å kjøpe det ekstra hver for seg eller i Norge.

 

Noen som har greie på dette?

Endret av Bendikbiversen
Lenke til kommentar
Så det er PSP du har bestemt deg for?

 

Mest sannsynlig, ja. Kom på at lillesøsteren- og broren min har en DS (på deling) (den virker ikke nå, tror kanskje det er et problem med batteriet, så glemte at vi hadde en xD ).

 

Får ikke brukt den så mye, men hvis jeg har behov for å spille et DS spill (Zelda PH) får jeg nok det til.

 

Da har jeg på en måte begge

Lenke til kommentar

Men, jeg gjentar:

 

Hvis jeg kjøper psp på buy.com til 170$ (870 kr), hvor mye vil det koste tilsammen (toll+frakt)? Er det da 870x25%(mva)+70kr (tollgebyr)?

(dvs ~1160kr)

 

Eller, om jeg kjøper denne pakken, hvor mye blir det? Da må man jo ta hensyn til at varen koster over 1000 kr. Da vil jeg tro det lønner seg å bestille den billigste pakken, for så å kjøpe det ekstra hver for seg eller i Norge.

 

Noen som har greie på dette?

Lenke til kommentar

bestilte min derfra.. hadde minnekort og daxter fra før, så droppet pakken, men ellers er det en kjempe fin pris det også! Ble 225$ inkludert frakt.. (=1150kr) sendte den til en annen for å få CFW, siden jeg ikke kjenner noen som har det selv, men den kom frem idag, etter ca en uke.. :)

momsfritt selvfølgelig.. :)

Eneste kjedelige er lader... kan vistnok bruke ps2 strømkabelen, og finner nok andre kilder også.. selv har jeg en fra forrige da.. :)

 

og, for å svare på spørsmålet så har vel DS best batteri, i alle fall slik jeg føler det.. Dette er ikke fasit svar, bare det jeg har erfart, og jeg har jo også kun hatt phat før.. er bedre batteri på slim.. :)ang flyturen, så ikke tenk på det.. Du gidder ikke sitre klistret til skjermen hele tiden uansett.. Bare slå den av når du ikke bruker den, så går det utmerket.. Hilsen en som akkuratt gjorde det samme med sin DS.. :)

 

Leter etter ett større minnekort riktignok.. Vil ha 8/4 gb.. men, får ikke paypal til å fungere, så ebay blir utelukket dessverre.. Tar gladelig imot tips! :)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Ville gått for en NDS. Kjøpte PSP når den kom og har ikke brukt den stort etter jeg fikk den. Eneste spillet jeg vil si det virkelig er vært å ha til en PSP er Lumines, genialt spill.

Men ville mye heller gått for en NDS der har Zelda og FF spill hvis er liker slike spill da.

Lenke til kommentar
Ville gått for en NDS. Kjøpte PSP når den kom og har ikke brukt den stort etter jeg fikk den. Eneste spillet jeg vil si det virkelig er vært å ha til en PSP er Lumines, genialt spill.

Men ville mye heller gått for en NDS der har Zelda og FF spill hvis er liker slike spill da.

FF spill DS? joda FF3 er der, og det har jeg, men PSP erkonsollen med flest FF spill, FF1, FF2, FFtactics, FF crisis core...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...