Gå til innhold

Vurderer psp, bør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte PSP rett før påsken og angrer ikke et eneste sekund, jeg har også nintendo DS og den har jeg hatt i snart 2 år, på 2 uker har jeg allerede skaffet meg mer spill til PSPen enn jeg har på DSen , 7 stykker nå, og det er fantastisk.

 

Jeg er FF fan og har derfor FF1 og 2 som er sånn mitt på treet.

Kjøpte God of War i dag som var fantatisk, litt kort da, med tanke på at jeg kom igjennom d på 6 timer.

Locoroco og Patapon er jo også noen helt geniale spill.

 

det at PSP ikke lenger har gode spill er bare tull, de gode spillene bjunner å strømme inn (ser fram til crisis core og KH birth by sleep)

Lenke til kommentar

Æsj! Det er ingen som kommer med gode grunner til og ikke kjøpe den her jo! Hvor har det blitt av all flamingen?

Akkuratt nå savner jeg litt: Kjøp NDS isteden, fordi den har kun fete spill, PSP er noe dritt, med fattige porter..

Eller: PSP er for de som skal se film, og ikke har råd til tv..

 

Hvor blir det av slikt? Jeg vil ikke svi av fort 2-2400 for en ny psp og minnekort... :p

Men jeg tar gjerne imot, om noen vil gi den bort.. :) Tar imot både fat og slim tilogmed!

 

Noen som vet om noen gode tilbud? Sett at VGP har den for 179$, så det blir vel litt over 1000lappen med frakt..

Lenke til kommentar
Æsj! Det er ingen som kommer med gode grunner til og ikke kjøpe den her jo! Hvor har det blitt av all flamingen?

Akkuratt nå savner jeg litt: Kjøp NDS isteden, fordi den har kun fete spill, PSP er noe dritt, med fattige porter..

Eller: PSP er for de som skal se film, og ikke har råd til tv..

 

Hvor blir det av slikt? Jeg vil ikke svi av fort 2-2400 for en ny psp og minnekort... :p

Men jeg tar gjerne imot, om noen vil gi den bort.. :) Tar imot både fat og slim tilogmed!

 

1. Den "ikke har råd til tv" er jo fullstendig latterlig, kan du ta med deg en TV i bilen, på flyet, eller hvor enn langt unna du skal!? NEI! og isåfall hvis du kan, er det 1 million ganger enklere å bare ta med en liten PSP.

 

2. PSP er da ikke så mye dyrere, ingen som tvinger deg til å kjøpe minnekort, men kan jo være greit å ha så du kan bruke de geniale funksjonene DS ikke har!"

 

3. DS har kun fete spill!? Vell hvis du syns barnespill er fete så ..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Æsj! Det er ingen som kommer med gode grunner til og ikke kjøpe den her jo! Hvor har det blitt av all flamingen?

Akkuratt nå savner jeg litt: Kjøp NDS isteden, fordi den har kun fete spill, PSP er noe dritt, med fattige porter..

Eller: PSP er for de som skal se film, og ikke har råd til tv..

 

Hvor blir det av slikt? Jeg vil ikke svi av fort 2-2400 for en ny psp og minnekort... :p

Men jeg tar gjerne imot, om noen vil gi den bort.. :) Tar imot både fat og slim tilogmed!

 

1. Den "ikke har råd til tv" er jo fullstendig latterlig, kan du ta med deg en TV i bilen, på flyet, eller hvor enn langt unna du skal!? NEI! og isåfall hvis du kan, er det 1 million ganger enklere å bare ta med en liten PSP.

 

2. PSP er da ikke så mye dyrere, ingen som tvinger deg til å kjøpe minnekort, men kan jo være greit å ha så du kan bruke de geniale funksjonene DS ikke har!"

 

3. DS har kun fete spill!? Vell hvis du syns barnespill er fete så ..

 

haha, stemmer det..

Lenke til kommentar

Dumbass! Dette er for greier, hjelper meg lite..

Neida, er vel egentlig ikke ut etter anti psp utsagn, for ble egentlig veldig glad i den de siste ukene jeg hadde den.. Når jeg fikk til å spille FFVII på den, så åpnet det en ny verden for meg!

Blir nok til at jeg kjøper en snart uansett.. :p

 

Edit:

DS har mange bra spill, men den har ikke Crisis Core osv.. Kall ikke Contra 4 ett barnespill.. ;)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Jeg er i skrivende stund på reise, og min PSP er redningen.

Har med meg noen gode spill, og minnekortet mitt er fyllt opp med tv-serier jeg følger med på og godlåter på mp3.

Nå skal jeg straks i seng og sovne til mp3-sanger.

Før i dag surfet jeg på nettet med den, leste mail, og hørte internettradio.

I går spilte jeg knallspillet God of War men jeg ventet på en ferge som aldri kom, og i morgen kobler jeg meg til PS3-en hjemme via internett, og ser på skjermen til min PSP om plantene vokser i stuen.

(PS3 står koblet med EYE-toy og remote play hjemme i Danmark).

 

Så er du litt gadget freak, kjøp PSP.

Synes du Nintendogs bare er så søte, kjøpe den en rosa DS-lite, og ikke snakk med oss mere :D

Lenke til kommentar

"PSP har barne og drittspill..." Alle vet at man ikke skal høre på folk som kommer med så bra argumenter som det. Er litt lei av folk som synes spill som ikke er FPS og full av blod og vold er dårlig. NDS har flere gode spill enn PSP, en del og. Høyst vil jeg anbefale Phoenix Wright, beste spillene til DS. PSP har noen få gode spill, men de fleste spillene er ports/ganske like versjoner på konsoll, og de gode spillene til PSP blir slått av de gode på NDS.

 

Gå for DS!

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Æsj! Det er ingen som kommer med gode grunner til og ikke kjøpe den her jo! Hvor har det blitt av all flamingen?

Akkuratt nå savner jeg litt: Kjøp NDS isteden, fordi den har kun fete spill, PSP er noe dritt, med fattige porter..

Eller: PSP er for de som skal se film, og ikke har råd til tv..

 

Hvor blir det av slikt? Jeg vil ikke svi av fort 2-2400 for en ny psp og minnekort... :p

Men jeg tar gjerne imot, om noen vil gi den bort.. :) Tar imot både fat og slim tilogmed!

 

Noen som vet om noen gode tilbud? Sett at VGP har den for 179$, så det blir vel litt over 1000lappen med frakt..

 

 

Dumbass! Dette er for greier, hjelper meg lite..

Neida, er vel egentlig ikke ut etter anti psp utsagn, for ble egentlig veldig glad i den de siste ukene jeg hadde den.. Når jeg fikk til å spille FFVII på den, så åpnet det en ny verden for meg!

Blir nok til at jeg kjøper en snart uansett.. :p

 

Drit i å stjel tråden min :angry: ! Det var JEG som spurte om råd. Greit at du også tar nytte av tråden, men du skal ikke komme å si

Dumbass! Dette er for greier, hjelper meg lite..

! :realmad: Jeg startet ikke denne tråden for at folk skulle hjelpe deg!

 

Da kan du heller starte din egen tråd.

Endret av Bendikbiversen
Lenke til kommentar

Over til DS/PSP, jeg vil gjerne ha utsagn fra folk som har BEGGE.

 

Veldig mange som kun har prøvd en av dem (hvis vi i dette tilfellet tar DS), sier ofte

"Velg DS! psp suger. Ingen gode spill, i forhold til DS" osv osv.

 

Det blir som at jeg synes at Fender lager de beste gitarene, Gibson suger, uten at jeg har prøvd begge (nå har jeg jo prøvd begge (og kan konstatere at jeg liker Fender best), men for et par år siden sa jeg at Fender var best, uten å ha prøvd Gibson).

 

Det blir et helt usaklig svar.

 

Edit: Sorry til folk som faktisk har begge

Endret av Bendikbiversen
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt før så har jeg begge konsollene, en DS og en PSP

For øyeblikket mener jeg PSPen er det ultimate valget, DSen er fremdeles ikke dårlig, jeg liker bare bedre alle mulighetene en har med en PSP.

Det at det er bare barnespill til DS er bare kødd, og at det ikke finst noen bra spill til PSP er (i alle fall den dag i dag) bare kødd det også.

Personlig er jeg FF fan og valgte derfor å skaffe meg PSP på grunn av FF spillene der men jeg har også funnet andre fantastiske titler til PSP: God of war, Locoroco og Patapon som virkelig er utrolige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Som jeg har sagt før så har jeg begge konsollene, en DS og en PSP

For øyeblikket mener jeg PSPen er det ultimate valget, DSen er fremdeles ikke dårlig, jeg liker bare bedre alle mulighetene en har med en PSP.

Det at det er bare barnespill til DS er bare kødd, og at det ikke finst noen bra spill til PSP er (i alle fall den dag i dag) bare kødd det også.

Personlig er jeg FF fan og valgte derfor å skaffe meg PSP på grunn av FF spillene der men jeg har også funnet andre fantastiske titler til PSP: God of war, Locoroco og Patapon som virkelig er utrolige.

Jeg har også begge og jeg vil helst slippe å velge mellom dem. Gode titler finnes uten tvil på begge konsollene. Super Mario DS :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...