Bendikbiversen Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Vurderer å kjøpe psp, spesielt fordi jeg skal reise en del til våren/sommeren og tenker at det kan være greit å ha noe å gjøre på flyet (spesielt når jeg skal til USA). Enten psp, ellers så går jeg for NDS. Hva mener dere? Er en Zelda fan, og vil gjerne få prøve Phantom Hourglass. Det samme gjelder Mario Kart/Super Mario. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har begge to, og vet enda ikke hvilken jeg skal ta med meg når jeg reiser av sted i morgen. NDS er nok en liten favoritt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 PSP er noe av de få tingene jeg virkelig angrer på at jeg kjøpte. Bruker den aldri. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) PSP kan være veldig greit å ha ja når du reiser, men ellers kommer du nok nesten aldri til å bruke den I forhold til hvor mye man kan gjøre med en PSP i dag forhold til DS, ville jeg gått for en PSP ja. Jeg synes også den har generelt mange bedre spill, DS har mye mer barnespill. Men det blir ditt valg Endret 27. mars 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 PSP er noe av de få tingene jeg virkelig angrer på at jeg kjøpte.Bruker den aldri. Enig. Brukte vel nærme 4000 kr i sommer bare på den og ting til den. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Kjøpte PSP 2001 og noen spill: Ratchet & Clank: Size Matters NFS: MOst Wanted Final Fantasy VII: Crisis Core God of War: Chains of Olympus Patapon Har vel knapt gjort annet enn å spille når jeg har hatt tid. Angrer ikke et sekund (tror jeg har spilt PSP mer enn jeg gjorde med PSX/PS2/PS3 når jeg fikk det. Anbefales! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 kjøp en DS her med Zelda PH.. spill det mens du flyr over til USA, og kjøp en PSP der.. problem løst! Lenke til kommentar
Bendikbiversen Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Takk for raske og mange svar Vet fremdeles ikke hvilken jeg går for...har veldig lyst på Zelda PH, kanskje jeg går for DS bare derfor... Uansett hvilken jeg går for, psp/DS batteriet holder jo ikke en flytur fra Norge til Statene. Hvor lang er batterilevetiden? Noen som vet det? Finnes det en form for portabel lader eller no? En sak man kan lade opp hjemme, for så å bruke den som strømkilde når batteriet går tomt? Endret 28. mars 2008 av Bendikbiversen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har selv psp og har prøvd NDS, psp har du flere muligheter med eks: se på film, internett, musikk, se på bilder osv. Men NDS har mye bedre spill en det psp har. Kun bil spill som kan være bra på pspen, noen unntak er jo gta spillene og killzone da Men hvis du vil ha en håndholdt for å spille på, så ville jeg nok gått for NDSen Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hadde begge med meg på ferie nå i påsken. Brukte bare PSP mens søster brukte NDS for Mario Kart. Begge er noen juveler. Men om du vurderer PSP er Killzone, Patapon, God of War, GTA spillene, Castlevania Dracula X Chronicles, pluss pluss kjekt. Er mye bra på NDS også og har fler spill der enn på PSP, men PSP har mange fine funksjoner og har mer potensiale enn NDS som jeg ofte føler er litt "cheap". Men den har gode spill, MANGE gode spill.. Endret 28. mars 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Men NDS har mye bedre spill en det psp har. Kun bil spill som kan være bra på pspen, noen unntak er jo gta spillene og killzone da Så Crisis Core og det nye God of War er ikke noe å hoppe i taket for? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Men NDS har mye bedre spill en det psp har. Kun bil spill som kan være bra på pspen, noen unntak er jo gta spillene og killzone da Så Crisis Core og det nye God of War er ikke noe å hoppe i taket for? Hehe jo av God of War så, men alldri vært no stort fan av FF serien Men det er vel ikke så mange andre bedre spill til psp en det? Endret 28. mars 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg har selv psp og har prøvd NDS, psp har du flere muligheter med eks: se på film, internett, musikk, se på bilder osv. Men NDS har mye bedre spill en det psp har. Kun bil spill som kan være bra på pspen, noen unntak er jo gta spillene og killzone da Men hvis du vil ha en håndholdt for å spille på, så ville jeg nok gått for NDSen Ganske uening, DS har for det meste barne spill og dritt spill. Kan jo nevne noen "topp" spill pspen har som er ganske bra: Tekken: Dark Resurrection Daxter Patapon Burnout Legends Metal Gear Solid serien Syphon Filter serien Wipeout Pure SSX On Tour Ratchet & Clank: Size Matters Prince of Persia serien Tomb Raider serien Silent Hill Tony Hawk serien Pro Evolution Soccer og Fifa Utrolig bra spill hele gjengen, og det finnes også flere Såvidt jeg vet har ikke DS mye annet å by på enn Mario spillene og Metroid Prime. Endret 28. mars 2008 av MrLG Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Ds har utrolig mange spill.. og veldig få gode er min oppfatning. Det samme gjelder psp til en viss grad også.. men Crisis core ffvii og god of war er alene grunn nok til å kjøpe psp for meg Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Har begge selv, og begge er bare kos etter min mening. På psp spiller jeg Daxter og Crisis Core som kom i posten idag. På DS spiller jeg Apollo Justice og Ninja Gaiden Dragon Sword. Begge har sine positive og negative sider. Å velge 1 av de kommer helt an på hver enkelt person og hva man ønsker. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 PSP kan være veldig greit å ha ja når du reiser, men ellers kommer du nok nesten aldri til å bruke den I forhold til hvor mye man kan gjøre med en PSP i dag forhold til DS, ville jeg gått for en PSP ja. Jeg synes også den har generelt mange bedre spill, DS har mye mer barnespill. Men det blir ditt valg Hah, den var god! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Har du penger nok, så går det sjelden galt med begge nei.. har selv begge deler Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har selv psp og har prøvd NDS, psp har du flere muligheter med eks: se på film, internett, musikk, se på bilder osv. Men NDS har mye bedre spill en det psp har. Kun bil spill som kan være bra på pspen, noen unntak er jo gta spillene og killzone da Men hvis du vil ha en håndholdt for å spille på, så ville jeg nok gått for NDSen Ganske uening, DS har for det meste barne spill og dritt spill. Kan jo nevne noen "topp" spill pspen har som er ganske bra: Tekken: Dark Resurrection Daxter Patapon Burnout Legends Metal Gear Solid serien Syphon Filter serien Wipeout Pure SSX On Tour Ratchet & Clank: Size Matters Prince of Persia serien Tomb Raider serien Silent Hill Tony Hawk serien Pro Evolution Soccer og Fifa Utrolig bra spill hele gjengen, og det finnes også flere Såvidt jeg vet har ikke DS mye annet å by på enn Mario spillene og Metroid Prime. Her er i hverfall noen spill fra Ds: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Advance Wars: Dark Conflict Hotel Dusk: Room 215 New Super Mario Bros Mario Kart DS Metroid Prime: Hunters Tony Hawk’s American Sk8land Geometry Wars: Galaxies Det er noen Mario spill og et Prime her, men det finns faktisk noen bra spill til Ds Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Er en del DS spill som er gode, men litt spesielle.. f.eks phoenix wright serien.. enten liker du det, ellers gjør du det ikke. Final Fantasy Chrystal Chronicles - Ring of fates er også bra, Mario & Luigi Partners in time og ikke minst Pokemaaaaaanz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå