Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Fikk i dag min helt nye DELL XPS M1730 :D

Installerte 3DMark 06 med det samme.

Jeg Scoret 9041...kan noen fortelle meg om det er bra eller dårlig til å være en lappis?

Men la også inn Crysis og kjørte det på all High og det gikk greit, men ble litt lagging når det skjedde mye. Spiller nå på all Medium, og det funker veldig bra. Er det bra eller dårlig til å være en lappis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe...litt dum jeg også da :p

Sjekket noen instillinger i går etter jeg postet den første her...

Jeg hadde ikke aktivert SLI teknologien på maskina.

Da dette var aktivert kjørte jeg 3DMark06 igjen og da fikk jeg 11431.

Men har fortsatt ikke peil på hvordan dette er i forhold til andre bærbare maskiner....kan noen fortelle meg det eller.

Og evt. om det er noe annet man kan gjøre for å øke ytelsen mer på denne maskinen. Hvilke skjermdrivere er de beste. Finner jo ingen på nvidia.com sine sider.

Og på DELL's egne sider ligger det ut kun de jeg har installert.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MEGET kraftig score det der, til bærbar å være : D

OKi :) Men det må jo gå ann å presse den over 12K ?? :) Skal prøve å kjøre XP på den om ikke alt for lenge :)

alt er mulig, vet ikke om jeg ville gjort det men :) du kan jo software oc dem via nvida programmet! eller riva tuner etc

Lenke til kommentar

OKi, hadde ikke tenkt på å gjøre det heller... men vurdere å fjerne vista som fulgte med og heller legge inn en helt clean versjon av Vista, pluss andre skjermkortdrivere, for å se om det gjorde susen. For den Vista'n som fulgt med suuug jo luuuut, den e jo PESS træg :p E jo lagt inn så my ekstra dritt som æ ikke har bruk for... Er det noen som ka skaffe 64-bit vista...msg me :)

Lenke til kommentar
oi, eg har ein bærbar dell inspiron 9400, ligge ein del innpå og eg kjøre vista... eg fekk bare *host*850*host* poeng :thumbdown::dontgetit::blush:

edit: det var med demo'en, har det noko å sei?

Vet ikke om Demo versjonen gir lavere score, men dette var jo extremt lavt.

Men så på spec'n på din pc: Graphics: Amt of video RAM256 MB

Graphics hardware GeForce Go 7800 Mot mitt GeForse 8800GTX SLI 512 MB så blir jo dette 2 kort som det blir uretferdig å sammenligne :p

Men men.. du bør jo klare å øke denne scoren litt ja...Har du prøvd nyere drivere til skjermkortet ditt?? og elles nyere drivere til andre deler i laptopen din??

Lenke til kommentar

har faktisk ati mobility radeon x1400 i, og den fins det ingen bedre driverar for. har til og med sent mail til ati der eg har sagt at dei bør få nye driverar til mobility radeon korta. men det var lenge si, og eg har ikkje fått svar :hm: men eg lever i håp :p

men eg har egentlig ikkje så masse bruk for det, når eg snart kjøper meg ny data etter konfen ( :w00t: ) nemlig denna :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...