Bluespider Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg drømmer om ny PC, og lurer på : 1. Jeg ønsker meg ASUS A7N8X Deluxe, som jo støtter 266,333,400 MHz. Kan jeg da bruke CPU og RAM som "bare" går på 266 MHz? Kan jeg ha CPU på 333 MHz og RAM på 266 MHz? Pointet er jo selvfølgelig å oppgradere CPU/RAM senere, men ha et bra HK i bunnen. Er det da bare å nappe ut CPU/RAM og sette inn bedre når den tid kommer? 2. Hva betyr det når det står: "Socket A for AMD® Athlon™ XP/ Athlon™/ Duron™ 600MHz ~ 2.8GHz+ Thoroughbred core CPU ready" Skjønner at HK støtter CPU 600-2.8 GHz. Men den "+"n lurer jeg fælt på - betyr det at HK vil også støtte større CPUer som kommer i fremtiden? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 1. JA. Du kan bruke 333MHz CPU og 266MHz RAM, men det er bedre å kjøre RAM med høyeste mulig hastighet. 2. Mest sannsynlig. HK har allerede støtte for den nye XP med Barton core og 512kb L2 cash. Staljin Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Mulig d oxo betyr at du kan oppgradere BIOS senere for å støtte nyere CPUer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå