RadivS Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal handle en 4000 kr laptop til svigermor, som bedriver enkel bruk. Mest surfing og enkel bildebehandlig. Hvilken av de burde jeg velge og hvorfor ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Lenovo N200. Byggekvaliteten overgår alt annet i samme prisklasse og langt oppover. Hos Komplett.no får du den med ekstra ram, og da er ytelsen ganske akseptabel også. Anbefales å legge inn WinXP på den i stedet for Vista da ingen maskiner i dette prissegmentet er kraftige nok til å kjøre Vista flytende. Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Virker det ikke med Vista i det hele tatt ? Svigermor er ikke kapabel til å legge inn XP, og ikke har hun det heller ? Hvor mye mer får man ved å gå opp til 5000, og er det verdt det ? Er det noen av kjedene som selger Lenovo ? Skulle gjerne kjøpt den i morgen i Kristiansand ! Endret 27. mars 2008 av M5 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vista fungerer flott, men XP er mye raskere og flyter mye bedre. Såvidt jeg vet fører ingen av de store kjedene Lenovo-maskiner. Anbefaler å kjøpe fra komplett. Selv om du går opp til 5000 er faktisk N200 fortsatt det beste kjøpet. Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Er alle enige om dette, er dette den beste 4000 kr maskinen ? Hvor høyt i pris og spec må man gå for å kunne kjøre Vista Home Pro ? Hva er billigste maskig som klarer dette og er bra ? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja! Jeg har denne maskinen. Er meget fornøyd. Med XP dog :-) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 For å kjøre Vista helt klokkerent bør du opp i klassen 8000-10000 kroner. Vista kjører på denne maskinen, for all del, men det er ikke den helt store fresen over det (søk i forumet angående dette, ligger flere tråder ute om brukere som har byttet fra vista til xp på nettopp denne maskinen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå