Veg_Ard Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei.. Når jeg starter min maskin går det 4min fra skrivebordet har kommet oppp til jeg kan begynne å bruke diverse program... vis jeg klikker på start menyen venter maskinen 4min før start kommer opp vet dette er litt teit spørsmål, men hva er feil ? Takk Lenke til kommentar
tundra Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvor mye ram har du? Oftest når man har problemer med at ting går tregt, og gjerne henger, kan årsaken være for lite ram. Eller andre trege komponenter i datamaskinen. Eller programmer som tar alt av kapasitet. Eller et slemt virus kanskje. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det har nok noe med nettverket å gjøre vist du bruker WinXP, har du motta ip automatisk så kan det ta lang tid vist du for eksempel står i en hub/switch og det ikke er noen DHCP på nettverket, du får ikke brukt noe før du har fått en ip. Har du derimot kabelen utav nettverkskortet kan du bruke alt med det samme skrivebordet er fremme. Dette er bare en mulig løsning vist du har WinXP med nettverk. Lenke til kommentar
Sokrates Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er nok ikke nettverket, er det lenge siden du ryddet opp på maskina di? kjør en disk scanning så kjører du en disk fragmentering, dette burde hjelpe, hvis ikke ville jeg formatert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå