Gå til innhold

Tilbud: Lenovo T61P - slå til?


Anbefalte innlegg

Har sett flere priser rundt 13.500 for T400 /8600/3mb CPU og 250gb hdd / 2gb ram) og 13.800 for tilsvarende T500 med 160 gb disk- de pusher sikkert ut en bestemt konfigurasjon "topseller" til å begynne med. Noen mener lanseringsdato er 5. august, og det er kanskje ikke så gæærnt? Så spørs det hvor lenge de kan holde prisen der - Det gikk ikke så lang tid før X300 ramlet fra 24k til 20-21k... Med samme utvikling kan man kanskje se de rimeligste maskinene rundt 10-11.000 om ikke så lenge?

 

SL 400 og SL 500 kan se ut som om de havner på rundt 7.000 - 7.500, men det er vel kanskje greit å ha i bakhodet at de har spart på noe for å få ned prisen.....

 

Synsing er en eksakt vitenskap :ninja:

Endret av omaha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det dukker vel opp nye tråder når de nye maskinene dukker opp tenker jeg :innocent:

 

...det vil si - dersom HW.no gidder å skrive om de da....

 

Tenkte kanskje infoen var relevant for tråden på 2 måter: Maskinene er knapt omtalt i Norske medier (etter hva jeg har registrert har den infoen jeg har lagt ut vært bortimot den eneste.) Det andre er at for å vite om det tilbudet som tråden omhandlet virkelig VAR bra - så må man vel sammenligne med de nye. (Jeg mener vel at det var årets beste Laptopkjøp).

 

..så får man se hvilke priser for hvilken spec de nye havner på når de dukker opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...