DementedAlbino Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Skal ha fram det feltet slik at når jeg fører opp hvem mailen skal til så kan ikke de andre se hvem som har fått samme mail. Husker ikke helt hva dette feltet het, men mener det er bcc. Håper noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar
sof Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 trykk på new gå på view --> bcc field i den mailen du er i ferd med å lage. mailer etter denne vil ha feltet på default. sof Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 trykk på newgå på view --> bcc field i den mailen du er i ferd med å lage. mailer etter denne vil ha feltet på default. sof Hva blir dette på norsk da? Finner ikke noe under vis som heter bcc felt. Lenke til kommentar
sof Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 du må gjøre det i en ny mail... altså i det vinduet som kommer opp når du trykker ctrl+n. Du i riktig meny, bare i feil vindu! sof Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 du må gjøre det i en ny mail... altså i det vinduet som kommer opp når du trykker ctrl+n. Du i riktig meny, bare i feil vindu! sof Jeg er selvfølgelig i den nye mailen jeg skal skrive. Når jeg går på vis får jeg ikke opp noe som heter bcc. Finner ikke bcc i noen av menyene. Har sett på menyene i alle vinduene nå... Noen tips om hvorfor jeg ikke får det fram? Har office xp norsk Lenke til kommentar
sof Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hmm.. jeg er i Engelsk Office 2000 prem. Veldig rart. Du har selvsagt trykket på nedover-pilen som viser hele menyen... Nei, da tror jeg jammen jeg må melde pass... kanskje F1 og søk etter "Blind kopi felt". sof Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Fant det til slutt. Hjalp ganske mye når du sa det het blindkopi. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå