FrozenFish Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har en Acer Aspire 5114 laptop som kom med WinXp installert. Jeg har for en tid siden bytta ut XP med Ubuntu 7.10. Med maskina så fulgte det med en VoIP telefon som kobles i PCMCIA porten. Denne ønsker jeg å teste men finner ingen drivere til Linux! Har vært på acer.com men den siden vil ikke lastes ordentlig.. har googlet etter driver men finner heller ikke der. Er det noen av dere som har/vet hvor jeg kan laste driveren ned? Med det samme... driveren til cam. Tror det er Bison kameraet heter (ikke sikker). Testet det i aMSN uten hell... så det trengs nok drivere! Oppdatert: jeg fant at camdriverne er under utvikling: https://sourceforge.net/projects/m560x-driver/ Endret 27. mars 2008 av FrozenFish Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Plugg i telefonen, og se om du kan finne ut noe om den med lspcmcia. Installer hwinfo, og se om den kan gi deg mer informasjon, så har du noe å google på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå