NickFalk Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Syntes ikke tråden var spesielt interessant, men forstår ikke helt hvorfor moderatorene så seg nødt til å stenge den heller? Lite vits å dra opp gamle tråder. Javel? Lite vits i å stenge gamle (harmløse) tråder også kanskje? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva var det for en tråd? URL? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Den ble stengt av en enkelt grunn. Tråden var 4-5 måneder gammel, og ble "bumpa" av en som bare ville få en post til på postcounten sin. Dette er ganske irriterende, og ikke god nettikette å gjøre. Ferdig med saken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 man skal og ta kontakt med moderatoren som stengte innlegget via PM og spør hvorfor, ikke poste det på forumet Respekter dine moderatorer. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Kjøper i og for seg argumentene deres, særlig ditt Ueland. ("Skaden" med "bumping" hadde vel i og for seg alt skjedd). Jeg er jo dessuten av den meningen at strenge moderatorere stort sett er en god ting. Syntes allikevel det var såpass harmløst at jeg ikke helt så problemet, men, men nå er det vel ikke jeg som er moderator heller... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Vel, den "Bumpinga" som ble begått av den personen som bumpet threaden var ikke akkurat konstruktiv...så jeg skjønner at threaden ble stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå