Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikkje installert noko OS... :dontgetit:

Anbefalte innlegg

ok, eg ville installera XP på ein gammal Dell precision 220 som eg fekk frå skulen, men det gjekk ikkje(huska ikkje feilmeldinga) gadd ikkje prøva å fiksa det, derfor lasta eg ned ubuntu, som folk seie kan kjøra på alt.

så prøvde eg å boote frå CD-en eg brente med MagicISO, men det kom bare opp generell info om forfattaren til ubuntu osv... men ingenting som "press any key to boot from CD/DVD"

men eg fant ut at eg kunne trykke F12 for å åpne boot menu, men då sto det bare "attempting network boot" e.l. oppe i høgre hjørne, men ingenting skjedde.

Eg leste meir på linux sine hjelpe-sider og fant SmartBootManager, som tvinge dataen til å boote frå CD/DVD-rom'en.

men nå virka det fortsatt ikkje, så eg prøvde gå inn i BIOS'en og endre boot rekkefølgen, alt var rett, så eg prøvde å deaktivera HDD-en, for sikkerhets skyld om det var den som var problemet. Eg restarta data'en med nytt håp, men nå kom han ikkje lenger enn til slutten av begynnelsen... første som kommer opp når du starter ein dell-data... med dell-logoen og ei rute med kor langt han har komt i booten, men den stopper når den når slutten, så eg kan hverken gå inn i BIOS for å skru på HDD igjen og kan ikkje komme meg vidare...

get it? nokon som har ein idè? ville vore sårt trengt :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... så prøvde eg å boote frå CD-en eg brente med MagicISO, men det kom bare opp generell info om forfattaren til ubuntu osv...

Dette viser ihvertfall at det er Ubuntu-CDen som starter opp. Du ville ikke kunne få en slik melding fra selve laptoppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...