Novocaine Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei! Driver og tar førerkortet, og nærmer meg stadig oppkjøringen, og det er derfor på tide å tenke på hvordan jeg skal få min nedarvete VW Golf fra Kristiansund til Bergen. Bilen er helt strøken, så det å kjøre bilen til bilen ned er absolutt teknisk mulig, men jeg føler personlig at en 12-timers biltur på så-som-så veier kan bli litt mye når jeg er helt ny i trafikken. I tillegg er det ikke rent billig å ta bussen opp. Kjørelæreren min tipset meg om at Hurtigruten kunne ta den med seg, men jeg har problemer med å finne ut noe om aktuelle priser på sidene deres. Jeg vet heller ikke i hvilken grad dette gjennomføres - f.eks om det er billigere noen dager eller om de i det hele tatt tar tomme biler på alle avganger. Har forøvrig mulighet til å både frakte og hente bilen til og fra båten. Mitt spørsmål til dere er om noen av dere har erfaringer med denne situasjonen, evnt. hvordan dere har løst/ville løst tilsvarende situasjoner på andre måter enn Hurtigruten. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) http://www.norlines.no/index.cfm?id=146331 Hei. Klikke på den linken så kommer du rett til bookingkontoret! http://www.norlines.no/doc/Transportguide/...%20sj%C3%B8.pdf Her finner du prisene. Du skal ha pris på stykkgods. Endret 27. mars 2008 av ReVolvolution Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Nydelig, takker for dette. Nå er det bare å fatte disse tabellene - ikke lett for en med tabellskrekk! Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er billigere å ta bussen opp og kjøre hjem, det skal jeg love deg.. Tror uansett du kommer til å synes det er ganske moro! Jeg husker godt første dagen med lappen, ville bare ut å kjøre og kjøre og kjøre! Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå