Gå til innhold

Rainbow Six Vegas 2 hakker når jeg spiller

kjenyg

Anbefalte innlegg

Som topicen sier hakker vegas når jeg spiller. Spesielt når det skjer mye i skjermbildet. Dvs når jeg hiver smoke, mange skyter, granater går av også videre. Og når det først har begynt å hakke går det ikke vekk. Også skygger og farger på bygninger blir "forsinket".

Det er utrolig irriterende. Har ikke opplevd lignende med noen andre spill. Teste cod4 og det funker helt fint....

Dette gjelder forøvrig offline!

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp fått meg Oblivion, men det hakker og går veldig dårlig, loading og slikt tar veldig lang tid, hva kan være galt?

Det du må gjøre er å rydde opp litt på harddisken din, eller rettere sagt; "clear cache", dette gjør du ved å holde inne a-knappen på kontrolleren din når du starter opp spillet, hold den inne helt til Bethesda-logoen vises. Nå vil spillet gå mye bedre.

Her står det jeg skrev over, kan jo være det funker på Vegas 2 også....

Lenke til kommentar
nei

Tror ikke det funket å "clear cache". Prøvd flere ganger. Prøvde å holde inne helt fra microsoft logoen vises til menyen i spillet. Prøvde å bare holde inne under deler av oppstarten. Men spillet hakker, fargene henger osv. Forstår ikke hva det kan være....

Spiller på 1080p, hvis det betyr noe?!?!

Lenke til kommentar
Tror ikke det funket å "clear cache". Prøvd flere ganger. Prøvde å holde inne helt fra microsoft logoen vises til menyen i spillet. Prøvde å bare holde inne under deler av oppstarten. Men spillet hakker, fargene henger osv. Forstår ikke hva det kan være....

Spiller på 1080p, hvis det betyr noe?!?!

Virker som om flere her har samme problemet, sikkert bugs i spillet

Lenke til kommentar
Vegas 2 er ganske stappfullt med bugs dessverre. Håper på patch VELDIG snart.

Dette syns jeg er utrolig dårlig av ubisoft. Spilte gjennom vegas 1 3 ganger og elsket det.Jeg kan bare ikke forstå hvordan de kan gi ut ett spill som hakker og har så mange bugs. Du kan si hva du vil om kvaliteten av selve spillet;grafikk, gameplay historie osv. Men bugs og div er forferdelig. :nei:

"blowin out some steam"

Lenke til kommentar
Vegas 2 er ganske stappfullt med bugs dessverre. Håper på patch VELDIG snart.

Dette syns jeg er utrolig dårlig av ubisoft. Spilte gjennom vegas 1 3 ganger og elsket det.Jeg kan bare ikke forstå hvordan de kan gi ut ett spill som hakker og har så mange bugs. Du kan si hva du vil om kvaliteten av selve spillet;grafikk, gameplay historie osv. Men bugs og div er forferdelig. :nei:

"blowin out some steam"

synd med bugs ja, men er det veldig ofte dere erfarer sånn hakking?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...