levlex Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nokia Siemens tar etter Ericsson og skrur datahastigheten opp til det dobbelte. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hadde håpet at det var operatørene som skrudde opp hastigeheten, og ikke mobilprodusentene. For det betyr om man vil ha høyere Edge, må man betale for en ny telefon. Hadde vært best det første alternativet, synes jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette er raskere enn vanlig 3G Så edge blir raskere enn 3G? Det var da merkelig Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 er det snakk om en ny Edge standard eller kan man benytte de samme gamle mobilene med edge til å få denne hastigheten? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hadde vært greit om de hadde hatt den hastigheten fra begynnelsen av. Edge er jo et mye bedre teknologi med tanke på batterilevetid. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hadde vært greit om de hadde hatt den hastigheten fra begynnelsen av. Edge er jo et mye bedre teknologi med tanke på batterilevetid. Vel.. Det hadde vært greit om de hadde hatt 5 megapiksler på mobilkameraene fra begynnelsen av også. Men vi hadde vel ikke den teknologien. Dette gjelder jo alt Men det går stadig fremover Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hadde vært greit om de hadde hatt den hastigheten fra begynnelsen av. Edge er jo et mye bedre teknologi med tanke på batterilevetid. For ikke å snakke om DEKNING... 3G er en flopp på dekningskartet... Brukte EDGE som internett-tilkobling i 2år, stabilt som fy, å jevnt 220k... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) gjetter meg til at det er denne det er snakk om: http://en.wikipedia.org/wiki/Enhanced_Data...#EDGE_Evolution om jeg husker rett så utviklet ericsson denne oppgraderingen, for så å få den godkjent under GSM banneren. http://www.ericsson.com/ericsson/press/rel...4-1111665.shtml gjetter meg til at det nokia siemens nå kommer med er systemer basert på denne... og ja, vi vil nok måtte bytte telefoner for å kunne benytte oss... Endret 28. mars 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg