Kuli93 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg er på leting etter mitt første bilsterioanlegg. (Nesten ) Har sett litt på Thorshov etter høytalere og forsterkere. Og ser at de har et merke som heter a/d/s/, er det noen som har no erfaring med detta? De er jo billige Hører som regel bare på "donk-donk" musikk Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg er på leting etter mitt første bilsterioanlegg. (Nesten )Har sett litt på Thorshov etter høytalere og forsterkere. Og ser at de har et merke som heter a/d/s/, er det noen som har no erfaring med detta? De er jo billige Hører som regel bare på "donk-donk" musikk Jeg har en A/D/S basser bak i bilen på 6 eller 800 watt, litt usikker. Den spiller greit. Man får jo det man betaler for, men her får man nok litt mer å. Bare husk å ha en grei forsterker. Det har ikke jeg. Jeg bruker en dårlig boss 1600W forsterker Men om du skal ha billig anlegg så er ADS bassen helt grei Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Har sett på en 1000W bass og en 2800W eller en 2000W forsterker til den. Eller en 600W bass. Eventuelt 2 Endret 27. mars 2008 av Kuli93 Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Lurer også på om jeg skal ha 1 eller 2 sub Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har sett på en 1000W bass og en 2800W eller en 2000W forsterker til den. Eller en 600W bass. Eventuelt 2 Ikke la deg lure av at de er oppgitt med så høy effekt. Har du noen linker til utstyret? Tror nok jeg heller ville gått for noen bedre og velkjente merker som Hertz, Soundstream, Fusion, RE, Focal, Ground Zero og lignende. De leverer også oppimot den effekten de er oppgitt til. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har sett på en 1000W bass og en 2800W eller en 2000W forsterker til den. Eller en 600W bass. Eventuelt 2 Ikke la deg lure av at de er oppgitt med så høy effekt. Har du noen linker til utstyret? Tror nok jeg heller ville gått for noen bedre og velkjente merker som Hertz, Soundstream, Fusion, RE, Focal, Ground Zero og lignende. De leverer også oppimot den effekten de er oppgitt til. De koster også litt mer Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Har sett på en 1000W bass og en 2800W eller en 2000W forsterker til den. Eller en 600W bass. Eventuelt 2 Ikke la deg lure av at de er oppgitt med så høy effekt. Har du noen linker til utstyret? Tror nok jeg heller ville gått for noen bedre og velkjente merker som Hertz, Soundstream, Fusion, RE, Focal, Ground Zero og lignende. De leverer også oppimot den effekten de er oppgitt til. De koster også litt mer Ikke nødvendigvis. Sjekker man litt rundt og får litt tilbud her og der kan man få noen gode priser. Jeg betalte 450,- for mitt Hertz ES250D element, som jeg er svært godt fornøyd med. Forsterkeren min, en Soundstream Lil'Wonder LW 5.830, betalte jeg i underkant av 2000 for. Ingen er oppgitt til veldig høy effekt, men de leverer ihvertfall det de er oppgitt til. Disse prisene er under halvparten av veiledende priser som de fleste oppgir. Endret 27. mars 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Har sett på en 1000W bass og en 2800W eller en 2000W forsterker til den. Eller en 600W bass. Eventuelt 2 Ikke la deg lure av at de er oppgitt med så høy effekt. Har du noen linker til utstyret? Tror nok jeg heller ville gått for noen bedre og velkjente merker som Hertz, Soundstream, Fusion, RE, Focal, Ground Zero og lignende. De leverer også oppimot den effekten de er oppgitt til. Her er katalogen så går du på navigasjon, lyd og bilde er bare to basser der.. forsterkerene er på siden før Jeg har vell ikke penger til å kjøpe no dyrere Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ADS spiller helt brukbart, ikke det grommeste men til en billig penge mener jeg etter det jeg har hørt det matcher for eksempel boss, soundmagus osv;) om du sier hvor mye du vil bruke kommer det ofte opp mye bedre forslag Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg vet ikke hvor mye jeg vill bruke enda Men høres jo greit ut med ads til å begynne med Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vi hadde en "1600w" forsterker fra a\d\s i russebilen, brukte den på en sub og 2 6x9.. fungerte utmerket den =) ble litt varm noen ganger, men det var vel det.. Lenke til kommentar
Audi A6 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 HEi jeg har 2x12 a/d/s 800w høyttaler og Bassworx kasse og ADS MBA 1500.1DE forsterker. det donker gjævla bra og bra lyd klarhet, anbefaler dette anlegge Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Fy F****, her snakker vi av erfaring skjønner jeg... Blir helt oppgitt jeg. A/D/S er noe av det dårligste man kan kjøpe for penger her i landet, og er ikke stort bedre enn BOSS og FENCE, så hvis du vil dra penger ned i dass, så er det bare å handle. HVA skal du ha? Komplett anlegg med spiller og alt, eller bare sub, forsterker og høyttalere? Hvilken type bil du har spiller også en rolle her. Et godt bilstereoanlegg består av: En bra spiller Et godt frontsystem Forsterker til front Sub Forsterker til sub Mange begynner i feil ende, og kjøper sub først. Da har du flere problemer, bla at dette aldri kan spille bedre enn det svakeste leddet, så hvis spilleren ikke leverer god lyd, så blir det ikke god lyd uansett hva du monterer. En annen ting er at man ofte drukner i bass når man ikke oppgraderer (front)høyttalerene. Så hvis du sier hva du trenger og hvor mye penger du kan bruke, så finnes det helt sikkert bedre løsninger enn A/D/S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå