psl86 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, Jeg har et Panasonic NV-GS DV-kamera i perfekt stand, med ekstra batteri til 1000,-, vidvinkel, zoomlinse, ++ Lurer på hva jeg kan få for et kamera som dette i dag. Takk psl Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vanskelig å si, ettersom vi ikke vet noe om hvilke vidvinkel og telelinse som følger med. Og hvor gammelt og hvor mye brukt er batteriet? I tillegg vil tapemekanismen/båndføringen på kameraet slites mer om det brukes mye, så det avhenger veldig av hvor mye kameraet er brukt også. Men sånn ca: Kamera GS250 - 500-1000 kroner (avhenger av hvor mye brukt det er) Ekstra batteri - 100-300 kroner (avhenger av alder og hvor mye det er brukt). Vidvinkellinse - 200-750 (avhenger av merke og modell) Telelinse - 200-750 (også avhenger av merke og modell) Hvis alt er ca. normalt brukt, og vidvinkel og telelinse er av et ok merke, ville jeg satset på 1000-1500 kroner. Hvis linsene er originale fra Panasonic... 1500-1750 kroner. Men tror ikke du kan håpe på noe mer enn dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå