Gå til innhold

UEFA Euro 08-demo

veggis73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller føltes det ut som om spillerne og ballen har blitt mindre? Jeg synes proporsjonene på EURO 2008 er mer korrekt enn f.eks FIFA 08 - hvor jeg synes banen var for liten og spillerne for store.

jo jeg merket det jeg og! liker det; liker faktisk alt med spillet, og kan jo bare bli bedre enn demo, ikke verre! :) gleder meg, bare 3 uker igjen, er ikke så fryktelig mye :thumbup: btw, er det sant at demoen har blit trukket tilbake fra xbox live marketplace? så rart da :S for jeg finner det heller ikke. jaja, gjør ingenting for meg, har an sikret på harddisken :new_woot:

Lenke til kommentar
Det var jo merkelig, men kanskje den kommmer tilbake????

Uansett, spillet er merkbart mye bedre enn FIFA 08 syntes jeg!

synes jeg og, men jeg lastet nettopp ned euro 2008 på playstation store, demoen der kom ut I DAG og der står det versjon "2.00"... mulig at de fikset på et par ting på den "første" som kom på live marketplace, og fikser på det nå og gir den ut igjen i natt/ i morgen?

Lenke til kommentar
Sjeldent så mange er fornøyd med et Fifa spill :p

Selv likte jeg demoen godt, blir nok kjøp :)

Helt E9. Blir garantert mange landskamper fremover våren nå! Bare håpe EA ikke klundrer til FIFA 09, nå som de har en motor som virker bra! Bare å bygge videre på denne versjonen! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått en versjon av spillet, og må si meg MEGET GODT fornøyd med hele spillet :thumbup:

Dette kommer til å bli morro, i lang tid fremover...ihvertfall til september da FIFA 09 kommer ut!

Vil forøvrig bli en landslagsturnering på EURO 2008 om ikke lenge på www.serie360.com

Lenke til kommentar
Da har jeg fått en versjon av spillet, og må si meg MEGET GODT fornøyd med hele spillet :thumbup:

Dette kommer til å bli morro, i lang tid fremover...ihvertfall til september da FIFA 09 kommer ut!

Vil forøvrig bli en landslagsturnering på EURO 2008 om ikke lenge på www.serie360.com

hvordan i helvete klarte du å få tak i det?!

Lenke til kommentar
Hehe... Det er "classified", men har man kontakter, kan det meste ordnes :!:

javel :p det var vel ikke så mange online ennå da? :p og btw, har bestemt å kjøpe på 360, så si ifra når den turneringen er klar og sånt :) regner med at jeg har spillet på torsdag/fredag :)

Lenke til kommentar

Det er totalt 9 spillere online, foreløpig...og det er jo ingenting! Men greit å spille det offline, så man får litt achievment-point's.. :p

Spillet vil vel sikkert koste som vanlig spill, fra 499,- til 599,-. Spillet har release 17.april.

Ikke noe card-collecting, men en modus som heter Captain your contry. Du skal kjempe med 3 andre om å få være kaptein på ditt landslag. Og da gjelder det å spille bra!!!! Man velger en å være, eller lager en egen figur. Ellers er det mange kuule moduser, både off og online. Som bla, nevnte CYC, Be a pro, men også en modus som heter battle of nations, hvor det gjelder å få ditt landslag høyest opp på tabellen, ved å spille de forskjellige modusene. Dette er vel mere en slags leaderboard enn en modus, men kult at de har med slike ting!!! Ellers er det de "vanlige" modusene som hører til ett EM-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...