veggis73 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) I dag kom det en 1,10 GB stor demo på Euro 08, på Xbox Live Marketplace. Og personlig må jeg si at dette var bra saker!!! Jeg likte spillet og anbefaller alle andre til å laste ned demoen, dersom du ikke allerede har gjort det!!! Man kan velge å bruke enten Tyskland eller Frankrike i 2 minutters-omganger. Modusene er en vanlig kamp eller Be A Pro. Ser også ut til at det blir mange andre spennende moduser, både on og off-line når spillet slippes den 18.april. Kommer også til å kjøre en landslagsturnering på serie360.com i slutten av april! For første gang på lang, lang tid, ser jeg virkelig frem til fullversjonen. Endret 27. mars 2008 av veggis73 Lenke til kommentar
juletred Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kult! Hvordan er dette i forhold til Fifa 08? Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Mye av det samme, men syntes det flyter mye bedre nå (ikke pga alt regnet altså... ), grafikken var litt penere. Har hørt mye rart om keeperne på dette i forhold til FIFA 08, og må si jeg syntes de faktisk er blitt bedre!!! Selv om det er enklere å score, virker det som. Jeg skal ihvertfall ha spillet!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Mye av det samme, men syntes det flyter mye bedre nå (ikke pga alt regnet altså... ), grafikken var litt penere. Har hørt mye rart om keeperne på dette i forhold til FIFA 08, og må si jeg syntes de faktisk er blitt bedre!!! Selv om det er enklere å score, virker det som. Jeg skal ihvertfall ha spillet!! jeg lastet det ned for 3 timer siden, og har spilt i 2 timer, ikke kødd en gang! jeg elsker alt som er nytt i forhold til fifa 08, at det er "power bar" på pasning og gjennomspasning, og at det er utrolig bra spillerdetalje, regnet var gøyt, kommentatorene var friske, grafikken var enda bedre, absolutt fantastisk! gleder meg til spillet! eneste er at keeperne ikke ble noe bedre dessverre, så det er fortsatt veldig lett å score som vanlig på den "near post" måten. men ellers ser det bra ut, og så også ut som det var veldig mange forskjellige modes både online og offline ja, som "captain the team" som er be a pro modus gjennom hele euro 2008- kvalikk og finalene. gleder meg! utrolig fornøyd Endret 27. mars 2008 av tc47 Lenke til kommentar
juletred Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 da har jeg også prøv demoen og dette var gøy! Bedre flyt og raskere tempo er positivt! blir nok et kjøpt tror jeg, og prisen vil vel også vere lavere enn f.eks prisen til Fifa 08 da det kom ut? i alle fall, store nok forandringer her til at det ikke føltest ut som en resirkulasjon av 08! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bare mangler at spillet får 60 frames i sekundet nå , begynner se griselekkert ut Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har egentlig aldri gitt fotballspill en sjangs. Utenom Fifa 97 for en del år sia Tror dere at jeg liker dette? Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Denne demoen var jeg jo konge da! Bedre enn Fifa08 og det er jo også et bra spill, så det blir nok kjøp her Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Når på døgnet bruker PSN å bli oppdatert? Har ikke kommet noe demo ut der.. Oisann...spør jeg kanskje muligens i feil tråd? Endret 27. mars 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Når på døgnet bruker PSN å bli oppdatert? Har ikke kommet noe demo ut der.. Oisann...spør jeg kanskje muligens i feil tråd? hehe kanskje men den er på US store nå! deilig på ps3 synes jeg, men må nok kjøpe på 360 siden jeg ikek får til fifa 08 online på ps3, men funker fett på live på 360. så blir nok kjøp på 360. og om prisen så vet jeg at det er 499 på absoluttspill, og finner ikke billigere så tror det er ganske vanlig pris dessverre. men kjøper uansett! elsker fotballspill, og demoen var jo utrolig imponerende! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) tipper det blir 399 kr på Elkjøp...... den ligger ikke på US store heller forresten Endret 27. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) tipper det blir 399 kr på Elkjøp...... den ligger ikke på US store heller forresten hmm bare leste det på "innhold på psn" tråden på gamer.. jaja. EDIT: leste feil, var på EU store det skulle være, men den er jo ikke oppdatert, så der ligger problemet! suger for de som ikke har xbox nå da.. Endret 27. mars 2008 av tc47 Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Har egentlig aldri gitt fotballspill en sjangs. Utenom Fifa 97 for en del år sia Tror dere at jeg liker dette? Ja, dersom du ikke liker dette, er du ekstremt kravstor!!! Dessuten blir det landslagscup på denne siden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har egentlig aldri gitt fotballspill en sjangs. Utenom Fifa 97 for en del år sia Tror dere at jeg liker dette? Ja, dersom du ikke liker dette, er du ekstremt kravstor!!! Dessuten blir det landslagscup på denne siden må man gjøre noe nå for å liksom sign up eller er det senere? tror jeg har lyst å være med selvom jeg ikke har bestemt om jeg skal kjøpe det på ps3 eller x360.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Dette må testes i morra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Dette må testes i morra du bør teste det ja, var noe nytt med det.. bare følelsen av pasning og gjennomspasning og alt.. nå fikk jeg plutselig store forventninger til fifa 09! men ja, enig med noen som at det bør være linjedommer og dommer som er synlig mens vi spiller! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Gleder meg nå Håper jeg slipper å dra på fjellet Ellers må jeg vente til mandag eller noe :S Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Dette må testes i morra du bør teste det ja, var noe nytt med det.. bare følelsen av pasning og gjennomspasning og alt.. nå fikk jeg plutselig store forventninger til fifa 09! men ja, enig med noen som at det bør være linjedommer og dommer som er synlig mens vi spiller! Linjemenn og dommere er blitt lova på FIFA 09!!! Bare håpe det blir slik at dommeren kan være i veien også da!! Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Får vel teste demoen da Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Har egentlig aldri gitt fotballspill en sjangs. Utenom Fifa 97 for en del år sia Tror dere at jeg liker dette? Ja, dersom du ikke liker dette, er du ekstremt kravstor!!! Dessuten blir det landslagscup på denne siden må man gjøre noe nå for å liksom sign up eller er det senere? tror jeg har lyst å være med selvom jeg ikke har bestemt om jeg skal kjøpe det på ps3 eller x360.. Serie 360 er KUN for Xbox 360. Andre FIFA-turneringer vil vist finne sted, på FIFA INFORMER.com, der både på X360 og PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå