Gå til innhold

[løst][Spill] Anbefaling for billig men brukbart grafikkort? [Løst]

Anbefalte innlegg

ikke noe hyper pc,men helt greit for en liten penge.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530

jeg har samme skjermkort og spiller alle spiller mye med det.

for det meste bf2 med alt på medium.helt brukbart!

Yes... Thanx.. But get this...

Jeg er ikke klar for stasjonær + at jeg allerede har en stasjonær en, som jeg evt kan oppgradere, istedenfor å kjøpe helt ny; når jeg er klar for det.

Så laptoppen min er helt håpløs?

Totalt umulig å oppgradere?

Jeg trenger 20FPS, ikke 100 - når jeg snakker om å spille spill..

Bare så det er spillbart; at jeg får kontrollert spillebrikken, og ser hva som skjer.

Endret av Mads15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google -> Depresjon -> Wikipedia

La meg si det sånn: Dere/du er vant til å prioritere iforhold til priser, ikke sant?

Dette er den mest aktive problemstillingen.

Mens i min sak, må vi omstille problemstillingen, fordi det handler om mer enn bare penger, men at jeg er deprimert, derfor er stasjonær utelukket, om du ikke kommer hit finner en praktisk løsning på hvor vi kan plassere den stasjonære PCen.

Endret av Mads15
Lenke til kommentar
Google -> Depresjon -> Wikipedia

La meg si det sånn: Dere/du er vant til å prioritere iforhold til priser, ikke sant?

Dette er den mest aktive problemstillingen.

Mens i min sak, må vi omstille problemstillingen, fordi det handler om mer enn bare penger, men at jeg er deprimert, derfor er stasjonær utelukket, om du ikke kommer hit finner en praktisk løsning på hvor vi kan plassere den stasjonære PCen.

what the f.. are you talking abote?!

ja den er håpløs til spilling og oppgradering,

kjøp deg et skjermkort til din stasjonære.

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Tingen er vel at hovedkortet på pcn din er så gammel, at det blir vanskelig å finne noe som du kan oppgradere med.

Men er selv ikke sikker, aldri vært borti no oppgradering til bærbar pcer for å være ærlig.

Kan jo hende du finner en brukbar brukt-Bærbar pc på finn.no eller noe

Lenke til kommentar
Tingen er vel at hovedkortet på pcn din er så gammel, at det blir vanskelig å finne noe som du kan oppgradere med.

Men er selv ikke sikker, aldri vært borti no oppgradering til bærbar pcer for å være ærlig.

Kan jo hende du finner en brukbar brukt-Bærbar pc på finn.no eller noe

Er det ikke mulig å bytte HK på bærbar? Why not?

First, let me repeat, you should never buy a used laptop with the intention of upgrading it
/; Endret av Mads15
Lenke til kommentar
Selve bærbaren er bygd slik at HKn skal passe med tanke på kjøling. Kan også bli vanskelig(aldri gjort det selv) og dyrt

Huffda..

Takk for et on-topic-svar (imponerende).

Edit: glem det, etter enda mer googling fant jeg ut at jeg gjorde et dårlig kjøp, og at jeg heller får bruke denne til arbeid, for å si det sånn; så får jeg flytte stasjonære opp et eller annet sted, hvis jeg skal begynne å bruke den..

Edit2: Jeg lurer fortsatt på hvorfor jeg får 1.0 i spillgrafikk.

Endret av Mads15
Lenke til kommentar
Er vel bare å skaffe seg en jobb( må jeg nesten si til meg selv også :p )

Not an option.

Flytter inn på ungdomshjem snart (jaja, frivillig)..

Spørsmålet er hvor; om jeg er heldig, at de har plass i en storby, blir det nok jobb på meg - og da kommer pengende inn - men før det blir det ingenting.

Lenke til kommentar
Seriøst... det er håpløst =P

123spill-får-den-til =P

Sorry. det er håpløst. seriøst... få det inn... har lest gjennom hele og det er tragisk... forslaget til Carl-kr Er forsovet ikke så dårlig for deg =)

Voks opp, og lær deg til å være konstruktiv.

Tror du ikke jeg gir faen i at du synes det er håpløst?

Tråden handler ikke om deg, men om laptopen min er oppgraderbar, noe jeg har nå fått svar på, så da kan du flame en annen tråd; hvis du har så sykt fritidsproblemer som det later til at du har.

Bye

Lenke til kommentar

Not an option.

Spørsmålet er hvor; om jeg er heldig, at de har plass i en storby, blir det nok jobb på meg - og da kommer pengende inn - men før det blir det ingenting.

voldsomt åpen om din tillstand syns jeg,

du må jo ha krav på en slags stønad eller noe..

tropp opp på trygdekontoret å si at du må ha penger til et geforce 8800gts til din stasjonære :thumbup:

Lenke til kommentar

Not an option.

voldsomt åpen om din tillstand syns jeg,

du må jo ha krav på en slags stønad eller noe..

tropp opp på trygdekontoret å si at du må ha penger til et geforce 8800gts til din stasjonære :thumbup:

Ingen kjenner til etternavnet mitt uansett, og om noen kunne gjettet seg frem til det, har dere ingen beviser som kan ødelegge fremtiden min; det er grunnen til hvorfor jeg er så åpen om det.

Bryr meg ikke om dere hadde flamet meg over det uansett, det er bare søtt.

Bra forslag, jeg skal tenke over det =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...