Mojo Pin Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hei! Skal ta ut et fjærblad på bilen min og trenger nye sånne metallreimer som sitter rundt. Ser ut som om det er stål. Ser ut som no slags bånd som man kan forme og strekke litt selv. Noen som vet hva slikt heter, og hvor man får kjøpt det? Endret 2. april 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fjærblader? Snakker du om fjærklemmer til å klemme sammen fjører.. ? Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det vel snakk om bladfjæring http://en.wikipedia.org/wiki/Leaf_spring Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Det vel snakk om bladfjæring http://en.wikipedia.org/wiki/Leaf_spring Ja, nettopp Hvis du ser på bildet nedenfor der jeg har satt en rød ring. Det er noe sånt jeg er på utkikk etter. På bilen min er det et slags metallbånd som er festet rundt der. Noe lignende. Hvor får man kjøpt sånn? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dette får du vel kjøpt som reservedeler, det er selvsagt mulig å lage selv dersom du har tilgang til hydraulisk presse og flattjern. Ser det står NDT-dekk på bilen, er det en Volvo-felt eller noe slikt? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Dette får du vel kjøpt som reservedeler, det er selvsagt mulig å lage selv dersom du har tilgang til hydraulisk presse og flattjern. Ser det står NDT-dekk på bilen, er det en Volvo-felt eller noe slikt? Dersom du sikter til bildet overfor, så vet jeg ikke. Det er bare tatt fra internettsiden "Frank Stokke" postet, og er ment som et eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå