Random Hero Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, I stad da jeg skulle skifte fra dvd til cd på min 8 år gamle Harman/Kardon avr 65 forsterker, slukka displayet, og lyden forsvant. jeg har prøvd å skru den av og på. Jeg har også åpna den og sett inni, og alt ser fint ut, jeg fant 2 sikringer og begge var like fine. Noen som har forslag på hva som kan være galt? Og vet noen om hifiklubben tar service på H/K forsterkere selv om de ikke fører det merket? og hva det evt. koster for en sjekk av forsterkeren? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 En sjekk av forsterkeren koster vel 5-600kr eller muligens litt mer. HiFi Klubben tar ikke servicen selv, men sender videre til en bedrift som de har avtale med. HiFi Center fører H/K, og kan nok hjelpe deg. Tingen er at et merkeverktsted ikke alltid vil kunne reparere feilen, da de ikke normalt sett har mulighet til å bestille reservedeler. Var jeg deg ville jeg egentlig vurdert ny, om du har budsjett til det Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 En sjekk av forsterkeren koster vel 5-600kr eller muligens litt mer.HiFi Klubben tar ikke servicen selv, men sender videre til en bedrift som de har avtale med. HiFi Center fører H/K, og kan nok hjelpe deg. Tingen er at et merkeverktsted ikke alltid vil kunne reparere feilen, da de ikke normalt sett har mulighet til å bestille reservedeler. Var jeg deg ville jeg egentlig vurdert ny, om du har budsjett til det Okay, er veldig langt til nærmeste hificenter, men har funnet et firma som kan kikke på den. Hvis det bare er en liten filleting, kommer jeg nok til å fikse det, er jo en veldig god og kraftig forsterker, selv om den er noen år gammel... Har vurdert å kjøpe ny, men de er det pengene vettu får vel spare litt og se til sommeren. Har heldigvis fått lånt meg en forsterker, så jeg har litt lyd her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå