Gjest member-63169 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det noe pengepremier å vinne på dette? la oss si jeg vinner Emma Eller NM. Har ikke peiling, men er det noe cash å vinne? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Har ikke peiling.. men hvis det er det så tviler jeg på at det er mye! Uansett, bygger man et anlegg til flere titallstusen kroner så tviler jeg på at en NM tittel og et par tusen kroner kan anses som å tjene penger.. da har du vel heller bare tapt 2000kr mindre! hehe Man får jo ikke pengepremier for å vinne bokse NM, eller friidrett NM osv.. da trenger du sponsorer hvis du ønsker å håve inn litt cash på sånt! Endret 27. mars 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Null cash å vinne! enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hehe, ok. så det er bare interesse liksom. okidoki. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 å konkurrere i bilstereo er en veldig dyr interesse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå