Gå til innhold

Utrolig dårlig av netshop! Hva har jeg krav på?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et Logitech z5500 anlegg hos netshop rett før jul. For noen uker siden begynte bakhøytalerne å slutte. (Jeg prøvde med andre høytalere på bakhøytaleruttakene på sub'en men det funket ikke, ALTSÅ en feil med sub'en)

Jeg dro til netshop å fikk levert inn sub'en, etter en uke så fikk jeg svar om at jeg hadde fått en ny sub.

 

Jeg dro ned å hentet den, kom hjem å den funket selvsagt ikke. Den tok ikke imot strøm, så den skrudde seg ikke på.

Jeg leverte den inn igjen, og etter en uke igjen så fikk jeg svar om at ny sub var klar til å bli hentet.

 

Jeg hentet den. (testet i butikke at det var strøm i den, via kontakt). Kom hjem, koblet opp å lyden i bakhøytalerne fungerte ikke. Da er jeg fra starten av igjen!

 

Har jeg ikke krav på helt nytt anlegg snart? Levert inn 3 ganger på 3 uker, og fått igjen defekte varer. (Som de sier er nye eller reparert)

 

Håper på svar, hilsen misfornøyd kunde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg ville jeg ha kontaktet logitech direkte. Dem er helt sinnssykt greie på reklamasjon og garantisaker. Mye lettere å forholde seg til dem enn hva det er i forhold til butikken.

 

Ja jeg vei du har krav på at butikken skal ta seg av dette, MEN ting vil nok løse seg mye kjappere og lettere hvis du tar kontakt med dem direkte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva er det som er så dårlig av Netshop egentlig ?

 

Tja si det.

Må i tilfelle være at de har dette høyttalersettet i sortimentet sitt.

 

:)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare levere hele settet ditt på Netshop og si det funker ikke. Når du får et helt nytt komplett sett så tester du det der nede? Jeg ville nesten tro det var noe feil på bakhøytalerne dine siden du har fått 2 nye sub'er og begge har hatt samme "feilen".

Endret av CrZy_T
Lenke til kommentar

Høytalerne som har vært bak, er blitt testet foran og funket der. Det er altså sub'en som har vært feilen.

 

Det som er DÅRLIG av netshop er at de gir meg tilbake den samme sub'en som jeg leverte inn, uten at den er fikset? Vil ikke kalle det god service? De to siste gangene jeg har hentet det etter at det har vært på rep har de sagt at de testet det, og det "fungerte" noe som det IKKE gjorde.

Leverte inn hele settet, men de byttet kun inn sub'en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Det som er DÅRLIG av netshop er at de gir meg tilbake den samme sub'en som jeg leverte inn, uten at den er fikset?

 

Betviler vel at NetShop utfører noen reperasjoner eller bytter, det må i tilfelle være videresendt fra NetShop til Logitech.

 

Jeg syns overskriften på denne tråden er en smule å overdrive.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Slapt å gi deg samme sub tilbake med samme feil, ja. Det er jeg enig i. Mye ekstra arbeid og venting uten noen nytte for kunden.

 

Kanskje du skulle vurdere å heve kjøpet hvis feilen enda er den samme tredje gang på rad, og heller kjøpe et bedre anlegg?

Lenke til kommentar
Slapt å gi deg samme sub tilbake med samme feil, ja. Det er jeg enig i. Mye ekstra arbeid og venting uten noen nytte for kunden.

 

Kanskje du skulle vurdere å heve kjøpet hvis feilen enda er den samme tredje gang på rad, og heller kjøpe et bedre anlegg?

 

Feilen har bare vært 2 ganger.

1 feil: Bakhøytaler uttaket på sub er defekt.

2 feil: Sub tar ikke imot strøm.

3 feil: Bakhøytaler uttaket på sub er defekt.

 

Jeg kan vel ikke heve kjøpet med dette?

 

"Hilsen missfornøyd kunde"

 

Ærlig talt!

Hvor i denne saken har netshop dummet seg ut?

 

Gi tilbake samme sub'en som jeg leverte inn, som hadde feil? Påsto at de har testet det bak, også gi meg det så funker det ikke?

 

Er ikke det "dumme seg ut" som du kaller det?

Lenke til kommentar

Ja, her kommer Netshop fanboys igjen och lurer på hva Netshop har gjort galt???

 

Trådstarter har vel skrevet ned hva som har skjett men vi kan sikkert ta det igjen:

- han har fått leveret tilbake SAMME defekte sub som han har leverert inn og som Netshop sier er testet og funker!

 

Ikke vet jeg om dette er bra servise men jeg tvivler sterkt.... ;) Noen syns vel det, andre ikke.

 

Netshop viser sitt sanne ansikt igjen.

 

Men jeg vil også si at min kommentar kun er basert på det trådstarter skriver, om det stemmer vet ikke jeg men hvorfor sku man ikke tru hva han sier?

Lenke til kommentar

Ved andregangs feil burde du fått beskjed om å levere inn hele settet. Feilen kan ligge andre steder. Vet at det har vært en feil på enkelte z-5500 hvor sikringen i suben har ryki. Beskjeden vi fikk av logitech var da at sikringen ikke skal byttes(enkelt å gjøre), men at kunde skulle få et helt nytt sett. I tillfellet hvor du ikke fikk strøm, så tipper jeg at sikringen hadde gått, og at de bare byttet den på netshop. Send inn hele dritten, så tipper jeg du får et nytt et tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Han sier jo at han har fått ny sub.

 

Uansett ser jeg ikke helt hva det er som er så dårlig av Netshop, de har jo på ingen som helst måte gjort seg vanskelig i denne saken. Hvis ikke det da er noen her inne som faktisk mener at Netshop med vilje har sendt ut defekt sub...

Lenke til kommentar
Han sier jo at han har fått ny sub.

 

Uansett ser jeg ikke helt hva det er som er så dårlig av Netshop, de har jo på ingen som helst måte gjort seg vanskelig i denne saken. Hvis ikke det da er noen her inne som faktisk mener at Netshop med vilje har sendt ut defekt sub...

 

De to gangene jeg har fått igjen, så har de sagt at det er testet og fungerte. (Jeg spurte for å være sikker, så jeg ikke skulle få noe som ikke funket)

Men de fungerte ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...