sir-alex Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg kjøpte meg et Logitech z5500 anlegg hos netshop rett før jul. For noen uker siden begynte bakhøytalerne å slutte. (Jeg prøvde med andre høytalere på bakhøytaleruttakene på sub'en men det funket ikke, ALTSÅ en feil med sub'en) Jeg dro til netshop å fikk levert inn sub'en, etter en uke så fikk jeg svar om at jeg hadde fått en ny sub. Jeg dro ned å hentet den, kom hjem å den funket selvsagt ikke. Den tok ikke imot strøm, så den skrudde seg ikke på. Jeg leverte den inn igjen, og etter en uke igjen så fikk jeg svar om at ny sub var klar til å bli hentet. Jeg hentet den. (testet i butikke at det var strøm i den, via kontakt). Kom hjem, koblet opp å lyden i bakhøytalerne fungerte ikke. Da er jeg fra starten av igjen! Har jeg ikke krav på helt nytt anlegg snart? Levert inn 3 ganger på 3 uker, og fått igjen defekte varer. (Som de sier er nye eller reparert) Håper på svar, hilsen misfornøyd kunde. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg ha kontaktet logitech direkte. Dem er helt sinnssykt greie på reklamasjon og garantisaker. Mye lettere å forholde seg til dem enn hva det er i forhold til butikken. Ja jeg vei du har krav på at butikken skal ta seg av dette, MEN ting vil nok løse seg mye kjappere og lettere hvis du tar kontakt med dem direkte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva er det som er så dårlig av Netshop egentlig ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva er det som er så dårlig av Netshop egentlig ? Tja si det. Må i tilfelle være at de har dette høyttalersettet i sortimentet sitt. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva er det som er så dårlig av Netshop egentlig ? Lurte på det samme. Virka som de ordna opp ganske fort hver gang, men at det er fabrikken som har drite seg ut. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Merk deg at det må være samme feilen på de tre returene før du får heve kjøpet Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hvorfor ikke bare levere hele settet ditt på Netshop og si det funker ikke. Når du får et helt nytt komplett sett så tester du det der nede? Jeg ville nesten tro det var noe feil på bakhøytalerne dine siden du har fått 2 nye sub'er og begge har hatt samme "feilen". Endret 27. mars 2008 av CrZy_T Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Høytalerne som har vært bak, er blitt testet foran og funket der. Det er altså sub'en som har vært feilen. Det som er DÅRLIG av netshop er at de gir meg tilbake den samme sub'en som jeg leverte inn, uten at den er fikset? Vil ikke kalle det god service? De to siste gangene jeg har hentet det etter at det har vært på rep har de sagt at de testet det, og det "fungerte" noe som det IKKE gjorde. Leverte inn hele settet, men de byttet kun inn sub'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Det som er DÅRLIG av netshop er at de gir meg tilbake den samme sub'en som jeg leverte inn, uten at den er fikset? Betviler vel at NetShop utfører noen reperasjoner eller bytter, det må i tilfelle være videresendt fra NetShop til Logitech. Jeg syns overskriften på denne tråden er en smule å overdrive. Endret 27. mars 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Slapt å gi deg samme sub tilbake med samme feil, ja. Det er jeg enig i. Mye ekstra arbeid og venting uten noen nytte for kunden. Kanskje du skulle vurdere å heve kjøpet hvis feilen enda er den samme tredje gang på rad, og heller kjøpe et bedre anlegg? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 "Hilsen missfornøyd kunde" Ærlig talt! Hvor i denne saken har netshop dummet seg ut? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Slapt å gi deg samme sub tilbake med samme feil, ja. Det er jeg enig i. Mye ekstra arbeid og venting uten noen nytte for kunden. Kanskje du skulle vurdere å heve kjøpet hvis feilen enda er den samme tredje gang på rad, og heller kjøpe et bedre anlegg? Feilen har bare vært 2 ganger. 1 feil: Bakhøytaler uttaket på sub er defekt. 2 feil: Sub tar ikke imot strøm. 3 feil: Bakhøytaler uttaket på sub er defekt. Jeg kan vel ikke heve kjøpet med dette? "Hilsen missfornøyd kunde" Ærlig talt! Hvor i denne saken har netshop dummet seg ut? Gi tilbake samme sub'en som jeg leverte inn, som hadde feil? Påsto at de har testet det bak, også gi meg det så funker det ikke? Er ikke det "dumme seg ut" som du kaller det? Lenke til kommentar
candymann Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja, her kommer Netshop fanboys igjen och lurer på hva Netshop har gjort galt??? Trådstarter har vel skrevet ned hva som har skjett men vi kan sikkert ta det igjen: - han har fått leveret tilbake SAMME defekte sub som han har leverert inn og som Netshop sier er testet og funker! Ikke vet jeg om dette er bra servise men jeg tvivler sterkt.... Noen syns vel det, andre ikke. Netshop viser sitt sanne ansikt igjen. Men jeg vil også si at min kommentar kun er basert på det trådstarter skriver, om det stemmer vet ikke jeg men hvorfor sku man ikke tru hva han sier? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du er sikker på at du har skrudd på at det skal sendes lyd til bakhøyttalerne og at du har koblet alt riktig da? Høres herfra ut som om subene dine ikke mottar bakhøyttalersignaler. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ved andregangs feil burde du fått beskjed om å levere inn hele settet. Feilen kan ligge andre steder. Vet at det har vært en feil på enkelte z-5500 hvor sikringen i suben har ryki. Beskjeden vi fikk av logitech var da at sikringen ikke skal byttes(enkelt å gjøre), men at kunde skulle få et helt nytt sett. I tillfellet hvor du ikke fikk strøm, så tipper jeg at sikringen hadde gått, og at de bare byttet den på netshop. Send inn hele dritten, så tipper jeg du får et nytt et tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Han sier jo at han har fått ny sub. Uansett ser jeg ikke helt hva det er som er så dårlig av Netshop, de har jo på ingen som helst måte gjort seg vanskelig i denne saken. Hvis ikke det da er noen her inne som faktisk mener at Netshop med vilje har sendt ut defekt sub... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Enig, jeg tror ikke Netshop er til å klandres her, men selv om du har bare hatt samme feil 2 ganger og en annen 1 gang, kanskje du kan spørre om de vil la deg heve kjøpet. Men fungerer det ikke fint nå da? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Han sier jo at han har fått ny sub. Uansett ser jeg ikke helt hva det er som er så dårlig av Netshop, de har jo på ingen som helst måte gjort seg vanskelig i denne saken. Hvis ikke det da er noen her inne som faktisk mener at Netshop med vilje har sendt ut defekt sub... De to gangene jeg har fått igjen, så har de sagt at det er testet og fungerte. (Jeg spurte for å være sikker, så jeg ikke skulle få noe som ikke funket) Men de fungerte ikke. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Lever alt inn igjen og be dem ordne opp, og du skal se det funker når du henter dem. Da ordner det seg nok btw. hvordan kan du være så sikker på at du fikk igjen samme suben? fordi det var samme problem? sikkert bare du som ikke har plugga alt riktig Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg begynner å tro at en del av dette kan forklares av brukerfeil og at NetShop har vært veldig godtroende overfor kunden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå