Piratpjokken Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg sitter nå og nyter andre sesong av Dexter, og lurer på om de bøkene hadde vært noe for meg. Jeg liker en litt spenningsfylt bok som er litt dyp. Men si det dere har å si om den, så får jeg se etterpå Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har bare lest de 2 første bøkene og jeg synes de var ganske fasinerende, i sær det å lese en bok med en hovedperson som var seriemorder og "se" hvordan han utførte mord, men jeg har ikke sett TV-serien. Det er over ett år siden jeg leste bøkene så jeg husker ikke så mye. Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, jeg begynte nylig å lese bøkene om Dexter etter å ha blitt inspirert av TV serien. Jeg leste de på engelsk, vet ikke om de finnes på norsk, men de var lettleste og underholdene. Jeg har lest de to første bøkene og skal begynne på den tredje nå, det er bare den første boken som deler historie med den første sesongen av Dexter, bok 2 og 3 har ingenting med sesong 2 å gjøre. Jeg anbefaler bøkene på det varmeste. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gode bøker, har lest de to første. Men jeg må faktisk innrømme at jeg likte serien bedre. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Helt OK bøker. Forfatteren er ikke den flinkeste jeg har lest. Det er også store forskjeller mellom serien og bøkene. Alt i alt er serien det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå