Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jeg har en kabel fra panelet på kabinettet mitt som står ac97 på. den er også koble til en annen kabel det står hd audio på. men jeg er ikke sikker på hvor jeg skal koble disse. men jeg tror at en sted hvor det står "aafp" er den riktige plassen for ac97. men tror ikke jeg har noen plass til hd audio. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvilket hovedkort har du. Det skal stå i manualen hvor dem skal. Vis ikke du har manualen finner du den på produsentens side. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mener at kun den ene skal brukes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 har http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=%23131217 jeg leser som bare det i manual men finner ikke noe om akkurat dette. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er den AAFP kontakten du nevnte som skal brukes. Passer både til AC/HD Audio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå