G-Man™ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Akkurat kjøpt meg en Nokia 5310, og lagt inn masse musikk. Men ønsker å ha et albumbilde på sangene. Hvordan får jeg til det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Slik jeg ville gjort det: Brukt iTunes (google, hvis du skal laste ned) -installert -legg til all musikken din inn i iTunes (drag n' drop) -trykk på "vis" oppe på verktøylinjen, og trykk "vis bilde" -så starter du en sang i itunes, så finner du bilder du skal ha på den sangen, og drag n' dropper inn på bildefeltet. -Etter dette kan du drag n' drop sangen fra selve itunes programmet og inn til mobilens musikk mappe. Tadaaa Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Slik jeg ville gjort det: Brukt iTunes (google, hvis du skal laste ned) -installert -legg til all musikken din inn i iTunes (drag n' drop) -trykk på "vis" oppe på verktøylinjen, og trykk "vis bilde" -så starter du en sang i itunes, så finner du bilder du skal ha på den sangen, og drag n' dropper inn på bildefeltet. -Etter dette kan du drag n' drop sangen fra selve itunes programmet og inn til mobilens musikk mappe. Tadaaa må jeg gjøre dette for hver sang? Har liksom et par Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vel,i iTunes har du muligheten for å registrere deg og på den måten kunne hente alle albumbilder med et museklikk. Minuset er så klart at du må registrere deg på forhånd. Men gjør du det får du albumbildene med deg videre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Men men.... JA må gjøre det på hver eneste sang. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ikke hvis man registrerer seg da. Da kan man bare markere alle sanger og velge hent albumbilde. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mediamonkey! Konge program.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Last ned MediaMonkey, høgreklikk, velg Auto-Tag from Web og kjør på. Du kan velge alle låtene i eit album samtidig. Har du cover på ein av låtene kan du gå inn i dens egenskaper og under Album Art er det ei hake for å overføre coveret til resten av albumet. Endret 27. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 ^^ aaah, var litt lettere det ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du må ha albumnavn på låtene for at det skal fungere. Eg har aldri fått det til å fungere utan, men så fort albumet er på plass går det fint som eit fly. Enkelte sære og ukjende album finn det kanskje ikkje, men eg vil tippe dei fleste er der. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvis ikke kan du legge til manuelt: www.albumart.org Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg bruker bare winamp og legger til bilde i sangene der. Ganske enkelt og greit. Lenke til kommentar
Azilla Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva med http://www.mp3tag.de/en/download.html ? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva med http://www.mp3tag.de/en/download.html ? Hva med å lage et program som leser sang/albuminformasjon fra lyddata, istedet for kjipe manuelle løsninger? Lenke til kommentar
igider Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg bruker bare winamp og legger til bilde i sangene der. Ganske enkelt og greit. Det har jeg også prøvd. funker fint på winamp, men når jeg overfører til mp3spilleren min kommer ikke bildet opp. hvis du får det til så setter jeg pris på om du kunne kort vise meg Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hmm, prøvde nettopp å overføre noen sanger til min iAudio 7. Det du sier stemmer, bildet dukket ikke opp hos meg heller. Prøvde med programmet Mp3Tag som er linket til ovenfor, og der fungerte det derimot. Prøv det du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå