Porty Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Heisann. jeg lurte på om det går ann å kopiere musikken jeg har på dataen over til xboxen min?(en 360 altså ) For av og til når jeg spiller musikk på xboxen via PC-en, stopper plutselig musikken en stund også begynner den igjen langt uti en sang..dette irriterer meg litt.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du har sikkert en minnepenn.... putt i en slik og kopier over. Tror det skal funke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hvis ikke, kan man hvertfall spille av fra minnepennen. Går også å spille av fra en MP3-spiller med USB-kabel. Går an å legge inn musikk fra CD, men ikke brente, tror jeg. Endret 27. mars 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan man kopiere fra minnepennen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Det tror jeg ikke, kan ikke det med MP3-spiller hvertfall. Endret 27. mars 2008 av Knewt Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvis ikke, kan man hvertfall spille av fra minnepennen. Går også å spille av fra en MP3-spiller med USB-kabel. Går an å legge inn musikk fra CD, men ikke brente, tror jeg. Det går an å legge inn muskikk fra brent cd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå