treigzak Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hey, jeg har påtatt meg oppgaven om å være lagkaptein for det norske TF2 laget, og vi søker for tiden etter et par flere flinke spillere. Vi har nå denne lineupen: meg (treigzak) fra Clan Fracture, skre fra FADER, ONlock fra FADER, complx- fra Zero Tolerance, Gotnoname fra CRW, og DrLeon som jeg tror er clanløs. Skills er selvfølgelig required, dette er et landslag, og bare de beste av de beste burde få være med. dessverre er det så at norge ikke har så mange spillere i TF2 toppen, så håper jeg kan finne noen skjulte norske talenter her ) ESL Nations cup starter i Mai, en klar dato er ennå ikke gitt ut, og vi regner med at det holder å ha rundt 10 spillere i laget, dvs at vi trenger 4 til! Meld fra din interesse til en av OP'ene i #team-norway.tf2 P.S Vår prioritet er å knuse svenskene Endret 27. mars 2008 av treigzak Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kunne du ført opp hvilke klasser som spilles av hvem? Og btw, DrLeon er med i AD Lenke til kommentar
realnils Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Slå sverige ja, hadde vært noe. syre, Kompaniet, Xcello, IDAC og jAgarna. Bare skitlag hele gjengen, dette tar vi lett! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Med mine demoskills er alt mulig Jeg henviser til http://i136.photobucket.com/albums/q196/PZ...4F/Macikill.gif Fly, maci, fly Jeg er glad jeg registrerte en demo den dagen. Men, men, vi ses på tryen i morgen. Endret 27. mars 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
realnils Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Med mine demoskills er alt mulig Jeg henviser til http://i136.photobucket.com/albums/q196/PZ...4F/Macikill.gif Fly, maci, fly Jeg er glad jeg registrerte en demo den dagen. Men, men, vi ses på tryen i morgen. Hahahahah! Jævlig bra, Airgib FTW! Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Dette var da veldig intressant, når er tryen? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Slå sverige ja, hadde vært noe. syre, Kompaniet, Xcello, IDAC og jAgarna. Bare skitlag hele gjengen, dette tar vi lett! Tar de alle alene Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg kunne tenke meg å prøve. Brelett fra Quack Attack. Er vell litt god som heavy Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg kunne kanskje også tenkt meg å prøve Hørte rykter om at det trengtes medic, så det er jo et forsøk verdt. Spørs hvor mye tid jeg må sette av ti spillinga og, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå