azzi777 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har kjøpt et nytt Asus 8800Gt 1Gb-kort. Men jeg fant fort ut at skjermkortets strømforsyning ikke passer inn i PC-en. Jeg har en dell E520. Den tilkoblinga jeg har på pcen er en SATA(hun), men den jeg har ut fra skjermkortet er en 4-pin molex(han). Hvis jeg starter opp ute strømforsyning kommer det bare en høy lyd og skjermen blir svart, men vifta går. Er det noen somn har noen linker til hvilken kabel jeg trenger? Endret 27. mars 2008 av azzi777 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har kjøpt et nytt Asus 8800Gt 1Gb-kort. Men jeg fant fort ut at skjermkortets strømforsyning ikke passer inn i PC-en. Har skjermkortet egen strømforsyning? Det du trenger er en 6-pins PCI-E kontakt fra PSU`en din..det har du antakelig ikke.. Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har fått fiksa problemet. Tok å lodda den på en 12-voltsledning og nå funker det supert. Takk for svar uansett! Endret 27. mars 2008 av azzi777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå