Sir Zu Zwat Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal paa en ukestur til India eller Thailand paa veien tilbake fra Australia i Mai/Juni. Det jeg lurte paa er om det svarer seg aa kjope Sony PS3 da? Hvordan er prisene i disse to landene? Haaper paa svar! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Skal paa en ukestur til India eller Thailand paa veien tilbake fra Australia i Mai/Juni. Det jeg lurte paa er om det svarer seg aa kjope Sony PS3 da? Hvordan er prisene i disse to landene? Haaper paa svar! da får du bare garanti der du kjøper den... så hvis du har noe problem med den når du er tilbake i Norge, så må du sende den til Sony India/Thailand.. ellers så kan jeg si prisen i india på en 80gb (PAL så kan du spille ps2 spill fra norge!) er omkring 25 000 indiske rupees... to år siden var 1 kr = 5 rupees, men nå er 1 kr = 7 rupees! så det er bare å kjøpe der om du syns det er greit mtp garanti og sånt:) EDIT: og selvfølgelig blu ray film fra norge også Endret 27. mars 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 3195 kr? Hvor mye koster 80GB i Norge? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 3195 kr? Hvor mye koster 80GB i Norge? du får ikke 80GB i norge men 40GB koster 3500 minimum! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Man kan jo sende den inn i Norge... Greia er bare at man må betale litt.. Fortsatt ikke hørt noe pris på min enda.. venter i spenning! Han på elkjøp sa at det ikke var sikkert det ble noe, men at jeg får tilbake en 40gb isteden bare! Sendte inn en NTSC 60gb.. Vil egentlig ha ntsc da, siden jeg kun handler filmer/spill over nett.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Man kan jo sende den inn i Norge... Greia er bare at man må betale litt.. Fortsatt ikke hørt noe pris på min enda.. venter i spenning! Han på elkjøp sa at det ikke var sikkert det ble noe, men at jeg får tilbake en 40gb isteden bare! Sendte inn en NTSC 60gb.. Vil egentlig ha ntsc da, siden jeg kun handler filmer/spill over nett.. seriøst? du ga bare inn en ps3 kjøpt fra utlandet uten kvittering og sånt rett inn på elkjøp? jeg har en ps3 kjøpt fra dubai som jeg ikke har garanti på innenfor europa, skal jeg bare levere den på elkjøp selvom det ikke er kjøpt der? er det akkurat det du gjorde? hva sa du der da? takk hvis du kan hjelpe! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg sa alt som det var.. At jeg hadde kjøpt den i USA, men nå hadde den klikka og at jeg hadde ringt playstation support, og de sa at jeg skulle sende den inn via en butikk.. Høyst sannsynlig koster det en liten slump med penger da. Stoler ikke på han selgeren som sa det ikke var sikkert jeg måtte betale noe akkuratt! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg sa alt som det var.. At jeg hadde kjøpt den i USA, men nå hadde den klikka og at jeg hadde ringt playstation support, og de sa at jeg skulle sende den inn via en butikk.. Høyst sannsynlig koster det en liten slump med penger da. Stoler ikke på han selgeren som sa det ikke var sikkert jeg måtte betale noe akkuratt! ' ok hvor lenge siden er de siden du ga den inn? kan du være så snill og sende meg en PM når du finner ut av hvor mye det koster eller får den tilbake med regning, osv.? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal prøve å huske på det.. Lenge siden jeg sendte den inn ja 11. februar! Mye elkjøp sin feil tror jeg.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal prøve å huske på det.. Lenge siden jeg sendte den inn ja 11. februar! Mye elkjøp sin feil tror jeg.. ok takk ja det er lenge siden, du har vel ringt elkjøp og spurt hva som skjer? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jepp, stakk nedom der selv i går og hørte og da var den inne hos norsk film, så det burde ikke ta altfor lang tid før jeg hører noe egentlig! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jepp, stakk nedom der selv i går og hørte og da var den inne hos norsk film, så det burde ikke ta altfor lang tid før jeg hører noe egentlig! nope.. så skal jeg bare ringe norsk playstation support i morgen og si sannheten og sånt? for hadde egentlig tenkt å make up litt bullshit og si at jeg fikk den som gave av noen i familien (siden den er helt make de 60GB man kjøper i Norge dersom det er PAL) og at det var derfor jeg ikke hadde noe kvittering eller noe.. men hvis du fikk det til ved supporten her i Norge så er det jo ingen grunn at jeg ikke får det til da? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hmm.. Min var jo ikke akkuratt PAL, jeg ba de jo bare sende den inn, og si pris for reprasjon egentlig. Du kan jo alltids prøve med en BS historie! I værste fall må du betale reprasjonen selv.. Si du fikk den i gave av noen, ikke nevn at den er fra utlandet i det hele tatt, og dersom de sier noe på det så si at du ikke viste det, men at du da bare får betale reprasjonen selv.. Hadde jeg prøvd på i alle fall.. Butikkene tar den inn for deg ja, så det er ikke noe problem i alle fall! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hmm.. Min var jo ikke akkuratt PAL, jeg ba de jo bare sende den inn, og si pris for reprasjon egentlig. Du kan jo alltids prøve med en BS historie! I værste fall må du betale reprasjonen selv.. Si du fikk den i gave av noen, ikke nevn at den er fra utlandet i det hele tatt, og dersom de sier noe på det så si at du ikke viste det, men at du da bare får betale reprasjonen selv.. Hadde jeg prøvd på i alle fall.. Butikkene tar den inn for deg ja, så det er ikke noe problem i alle fall! greit, ringer i morgen, gir litt BS; og hvis det ikke går så bra, så blir det litt betaling. vet at du ikke har peiling på det men tror du det kan koste opptill 1000 spenn? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er nok redd for det ja.. Av en eller grunn vil jeg tippe 1500.. uten at jeg vet hvorfor.. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 - Du vil kunne oppleve trøbbel med blue ray filmer kjøpt i Norge og som har sonesperre (ikke alle filmer har dette, lister over hvilke finnes om du leter på forumet). Oversikt over hvilken sone som gjelder hvor i verden finnes på wikipedia under blue ray. - Du vil kunne få problemer med garanti/reklamasjon om den skulle gå i stykker Med så lite forskjell i prisen ville jeg nok IKKE kjøpt en 80gb i utlandet da det rett og slett ikke er verdt de få hundrelappene. Eller er et godt tips for å finne ca. pris på ting i utlandet ved rett å slett se om amazon har egen nettside for landet. I japan feks funker det med amazon.jp, var slik jeg fant prisen på ps3 som jeg kjøpte der før jeg dro der på ferie i aug i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå