milkwood Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva er anbefalt å velge? og isåfall hvorfor? av opengl og direct3d på spill? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva er anbefalt å velge? og isåfall hvorfor? av opengl og direct3d på spill? Hvilket spill snakker vi om? Dette varierer, men som oftest får du mer fps av OpenGL. (Men mindre detaljer også.) Jeg kjører D3D på nyere spill som SplinterCell. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 D3D virker til å vere litt mer detaljert men OpenGL er raskt og stabilt. Velger som regel OpenGL. TIps:Har du problemer med D3D Velg OpenGL, løser nesten altid problemer! Lenke til kommentar
Murten Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har et Ati All In Wonder 32 Mb kort. Er det mulig å velge om jeg vil spille i Open GL eller Direct 3D i spill? Hvordan gjør jeg i tilfelle dette? Er det mulig i alle spill? Håper på svar. :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 noen spill støtter bare den ene standarden da...så ofte får du ikke valg... gamle spill, som Halflife støtter begge, fordi at da det kom ut, var det gamle kort, som voodoo serien fremdeles (som ikke støttet d3d?), og da måtte man prgrammere med støtte for begge..."nye" spill, som Quake3 f.eks, støtter bare OpenGL (?), mens andre motorer bruker d3d eksklusivt....det varierer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå