Fritz0r Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Tata fra India, har blitt...store.. Tata ble kjent spesielt i Geneve da de viste frem verdens billigste serieproduserte bil, som ikke kommer til Europa. Nå har de blitt enda større, de har kjøpt opp Land Rover og Jaguar fra Ford. Er det noe sjakk trekk og selge de 2 mest intjenende bilmerkene de har i sortimanget? Jeg vil gjerne ha andre folk's synnspunkt i saken. Kilde med press release: http://www.thetorquereport.com/2008/03/tat..._land_rove.html Endret 27. mars 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Om ikke annet så har vel Tata større økonomiske muskler til å utvikle Jaguar og Land Rover videre enn hva Ford har for tida, men det er jo litt ironisk at det som nærmest er/var juvelene i britisk bilindustri nå går på rundgang mellom deres gamle kolonier. Endret 27. mars 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) haha! fy faen så eid land rover folket(de tviholder på på at deres biler er best i terrenget av biler som er lovlige på veien) hadde blit hvis tata la ned land rover -jeg veit at kommentaren over ikke er så voksen , men jeg kunne ikke dy meg Endret 27. mars 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Mener du at Land Rover er dårlig i terrenget? Hva har terrengegenskapene med det faktum at Land Rover-folket hadde blitt forbanna om merket hadde blitt lagt ned. Tror nok alle Audi, BMW og Merce entusiaster hadde blitt like forbanna. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 nå er det fakta at land rover gruser det meste av terrengående kjøretøy Til og med range rover sport er brukbar=) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Land Rover er store innen tereng biler, blir fremdeles brukt av UN, samt som rednings kjøretøy i flere land, spesielt i områder med vanskelig terreng. Fifth gear hadde sist show en test, hvor en Hummer H3 skal testes i England av fjell redningen mot eksisterende Land Rovere...og H3 har fremdeles langt og gå. Få biler kan måle seg med plass størrelse og klatre egenskapene til Land Rover. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hint Hvem som helst kan modifisere en bil til å bli god i terrenget. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ja ,men tok det første bildet jeg fant av patrol , hintt var at både patrol og landcruser er veldig godei terrenget Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Haha, når jeg så "...Tata" i overskiften så tenkte jeg på en slags "TAAA TAAAA aka. Gjett hva!", kunne aldri falt meg inn at noen ville kalle et selskap Tata, jesuslol. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ja ,men tok det første bildet jeg fant av patrol , hintt var at både patrol og landcruser er veldig godei terrenget Ja, men jeg gjetter at en Defender er bedre. Dessuten med sitt aluminiumkarroseri og galvanisert ramme så har de en enorm levetid som langt overgår de du nevner. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hint Det er flere som kan se tøffe ut: Lenke til kommentar
C3PO Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Haha, når jeg så "...Tata" i overskiften så tenkte jeg på en slags "TAAA TAAAA aka. Gjett hva!", kunne aldri falt meg inn at noen ville kalle et selskap Tata, jesuslol. Som du sikkert vet betyr tata adjø på engelsk, så det er vel Indias lille "pay back time" hvor de vinker tata til den gamle kolonimakten og stikker av med grommerkene deres. Forøvrig tror jeg ingen ting på at merkenavnet vil bli borte - det ligger for mye verdi i slikt serru. SWC3PO Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Haha, når jeg så "...Tata" i overskiften så tenkte jeg på en slags "TAAA TAAAA aka. Gjett hva!", kunne aldri falt meg inn at noen ville kalle et selskap Tata, jesuslol. Firmaet heter Tata fordi det er etternavnet til grunnleggeren. http://www.tata.com/0_about_us/history/index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå