wolf5 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Usikker på om dette er rett forum. Om feil, moddis, flytt den for meg er du schnill. Jeg har akkurat nyinstallert Windows Vista med SP1 og Team Media Portal. Har installert: Haali Media splitter ffdshow Xvid codec CoreAVC Har så langt fått til å spille av det meste uten problemer. Men når jeg spiller av MKV filer med subtitles så vises ikke disse i Media Portal (eller media player classic). Jeg kan velge dem fra submenyer begge stedene men de vises bare ikke. Har tidligere fått det til ved å installere store codec packs, men disse bringer mer trøbbel enn de er verd. Prøvde å installere VobSub uten at det hjalp. Haali vises i system trayen og med subtitles valgt, men vises ikke i avspillingen. Noen som vet hva som må til for at subtitles skal vises? Hva andre "standard" codecs bør jeg installere. Har fått høre AC3Filter av en person. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 enkleste er å lese mediaportalguiden til goose. link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå