Aafloey Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Hvor eksakt står det da? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nederst i venstre hjørne: (Showing xxx of xxx events feks) Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Sånn kommer det opp når jeg åpner min datamaskin (screenshot) Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Litt merkelig filnavn men neppe det som forårsaker problemet. Om det tar ca 1 minutt å få åpnet opp Min datamaskin hvor i denne prosessen ser det ut til at det henger seg? Mao du har en kolonne som viser tid i Process Monitor...er det noen store sprang i tid fra en hendelse til en annen? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Den lommelykta kommer opp når jeg skal åpne min datamaskin, og hvis jeg for eksempel skal lagre en fil, og jeg velger hvor jeg skal lagre, så tar det kanskje et minutt før menyen popper ned og jeg kan velge hvor jeg vil lagre, også funker ikke enhetsbehandling... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Interessant dette med process monitor. Tenker på at du har feil på "devmgmt.msc"(enhetsbehandling) Dette må jo fixes,du kan ikke bruke win med feil på den. Kan jo hende du finner ut noe her,greier ikke helt og se hvordan. Ikke for og være negativ jeg synes dette er artig. Endret 28. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Artig for deg, men for meg er det grusomt irriterende. Jeg vurderer bare å formatere hele driten... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Vel om du sliter med å laste inn enhetsbehandling kan du jo også se hvor det skjærer seg ved å bruke Process Monitor. Det at enhetsbehandling ikke fungerer ordentlig betyr ikke nødvendigvis at problemet ligger ved noen av enhetsbehandslingsmodulene. Dette vet man først når man har feilsøkt problemet skikkelig. Endret 28. mars 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Har jo prøvd alt mulig rart her nå, men finner ikke ut av det. Kom faktisk ikke opp noe på Monitor når jeg prøvde å åpne enhetsbehandling... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det med systemgjennoppretting ville jeg prøvd nå. Rart at du ikke hadde gjennopprettingspunkt lengere bak enn onsdag. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Kan være at jeg har sletta det, har kjørt alt av scandisk og diskopprydding... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Uansett sett den tilbake så langt du kan. Er det samme problemene,tenkt på det siste du gjorde eller innstallerte. Kan jo hende at enhetbehanling fungerer der igjen. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har jo prøvd alt mulig rart her nå, men finner ikke ut av det. Kom faktisk ikke opp noe på Monitor når jeg prøvde å åpne enhetsbehandling... Det er isåfall umulig men men... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Seriøst... før jeg hadde fortmatert hadde jeg tatt en full backup av alt du trenger og prøvd å kjørt en reparasjonsintallasjon (hva i all verden har folk mot det?? Det funkre jo som bare juling.... stort sett). Du må regne med å installere drivere og sikkerhetspatcher på nytt etterpå... Ofte mye enklere enn å formatere. Btw.. har du oppdaterte drivere? Tenker da spes på chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå