Gå til innhold

Kjøpe Sony PSP - trenger hjelp

Senshi

Anbefalte innlegg

Hei !

Har funnet ut at jeg skal ha meg en Sony PSP slik at jeg kan slå ihjel litt tid (en gang i blant).

Kan noen fortelle meg hva jeg må kjøpe i tillegg til PSP'en? Trenger jeg minnekort? Eller følger dette med?

Følger det med veske?

Evt noe annet jeg trenger?

Og hvilke spill anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det følger med en slags lomme å ha den i. Så lenge du ikke trenger å putte spill og utstyr i ei veske så holder det med den. Minnekort følger med, men hvis du vil legge over sanger, filmer osv. så ville jeg kjøpt et større minnekort.

Kan anbefale deg God of War: Chains of Olympus, Crisis Core: Final Fantasy VII og Metal Gear portable eller hva det heter. :)

Lenke til kommentar
Kjøp 8GB memory stick når du først skal ha deg. Jeg har 4gb og har 3 spill innpå, fullt :(

Høh? Lagrer man spillene på minnekort? Trodde de kom på egen disk jeg. Sånn UMD sak?

Vet du kan legge inn PS1 spill ihvertfall.

EDIT:ikke meninga å dobbeltposte, men jeg trodde den skulle legge seg under den første som den pleier å gjøre.

Endret av paa99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

På gamezone.no selger det psp bundlet sammen med God of War: Chains of Olympus for 1600. Ganske grei deal det synes jeg.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
På gamezone.no selger det psp bundlet sammen med God of War: Chains of Olympus for 1600. Ganske grei deal det synes jeg.

Jeg fikk PSP fra Videogamesplus.com i dag. Daxterbundle som inkluderte 1gb minnekort, Daxter spillet, Family Guy: frigin awesome UMD og i tillegg så kjøpte jeg FF tactics og Crisis Core til samlet sum på 1900kr levert på døra. Ble sendt på mandag så det gikk ganske fort også.

Lenke til kommentar

Hmm... Tror jeg stikk på Lefdal og kjøper en. Ikke mye å spare på nettkjøp.

Må ha meg en ny gadget... :p

Kan man legge filmer rett over på minnebrikke, og spille av filmer? Eller må ting være i UMD format?

Sorry masse dumme spørsmål, men jeg er max n00b på PSP....

Lenke til kommentar
Hmm... Tror jeg stikk på Lefdal og kjøper en. Ikke mye å spare på nettkjøp.

Må ha meg en ny gadget... :p

Kan man legge filmer rett over på minnebrikke, og spille av filmer? Eller må ting være i UMD format?

Sorry masse dumme spørsmål, men jeg er max n00b på PSP....

hvis du tenker på divx/avi filer så må du nok bruke en salgs converter, tror psp bare kan spille av mpeg 4 filer eller no :)

Lenke til kommentar
Hvilken lomme er det man får med? Fikk ikke noe jeg, kjøpte en SIlver Base Pack.

Når du kjøper base pack får du vel bare med lader, batteri og selve håndholdten.

Minnekort, veske og alt sånn ekatra utstyr må du kjøpe vedsiden av ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...