Senshi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei ! Har funnet ut at jeg skal ha meg en Sony PSP slik at jeg kan slå ihjel litt tid (en gang i blant). Kan noen fortelle meg hva jeg må kjøpe i tillegg til PSP'en? Trenger jeg minnekort? Eller følger dette med? Følger det med veske? Evt noe annet jeg trenger? Og hvilke spill anbefales? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det følger med en slags lomme å ha den i. Så lenge du ikke trenger å putte spill og utstyr i ei veske så holder det med den. Minnekort følger med, men hvis du vil legge over sanger, filmer osv. så ville jeg kjøpt et større minnekort. Kan anbefale deg God of War: Chains of Olympus, Crisis Core: Final Fantasy VII og Metal Gear portable eller hva det heter. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Takk for svar. Hvor stort minnekort følger med da? Står ikke på hverken komplett eller mpx sine sider at det følger med noe minnekort. Noe annet snacks jeg også bør kjøpe? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hvis du trenger større så les her Folk har funnet steder hvor du kan få minnekort ganske billig. Endret 27. mars 2008 av paa99 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kjøp 8GB memory stick når du først skal ha deg. Jeg har 4gb og har 3 spill innpå, fullt Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Kjøp 8GB memory stick når du først skal ha deg. Jeg har 4gb og har 3 spill innpå, fullt Høh? Lagrer man spillene på minnekort? Trodde de kom på egen disk jeg. Sånn UMD sak? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Død link? Sorry...Jeg fucker det alltid opp når jeg skal prøve å ha et annet navn på linken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=918783&hl= Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Kjøp 8GB memory stick når du først skal ha deg. Jeg har 4gb og har 3 spill innpå, fullt Høh? Lagrer man spillene på minnekort? Trodde de kom på egen disk jeg. Sånn UMD sak? Vet du kan legge inn PS1 spill ihvertfall. EDIT:ikke meninga å dobbeltposte, men jeg trodde den skulle legge seg under den første som den pleier å gjøre. Endret 27. mars 2008 av paa99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) På gamezone.no selger det psp bundlet sammen med God of War: Chains of Olympus for 1600. Ganske grei deal det synes jeg. Endret 27. mars 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg fikk ikke med beholder/lomme/eske til oppbevaring Ikke bestilt fra http://www.dealextreme.com/ selv, men fant denne herlige siden her på forumet. (mulig det finnes slik Pouches andre plasser, men ikke like billig, < 3$ ) Endret 27. mars 2008 av RadGravity Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 På gamezone.no selger det psp bundlet sammen med God of War: Chains of Olympus for 1600. Ganske grei deal det synes jeg. Jeg fikk PSP fra Videogamesplus.com i dag. Daxterbundle som inkluderte 1gb minnekort, Daxter spillet, Family Guy: frigin awesome UMD og i tillegg så kjøpte jeg FF tactics og Crisis Core til samlet sum på 1900kr levert på døra. Ble sendt på mandag så det gikk ganske fort også. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan noen nevne en masse grunner til og ikke kjøpe PSP.. Så jeg kan slå meg med ro til at jeg ikke vil ha en? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Hmm... Tror jeg stikk på Lefdal og kjøper en. Ikke mye å spare på nettkjøp. Må ha meg en ny gadget... Kan man legge filmer rett over på minnebrikke, og spille av filmer? Eller må ting være i UMD format? Sorry masse dumme spørsmål, men jeg er max n00b på PSP.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm... Tror jeg stikk på Lefdal og kjøper en. Ikke mye å spare på nettkjøp. Må ha meg en ny gadget... Kan man legge filmer rett over på minnebrikke, og spille av filmer? Eller må ting være i UMD format? Sorry masse dumme spørsmål, men jeg er max n00b på PSP.... hvis du tenker på divx/avi filer så må du nok bruke en salgs converter, tror psp bare kan spille av mpeg 4 filer eller no Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 da har jeg også bestilt meg en ny psp fra VGP.. Måtte bli gjort før eller siden.. Husker det var mye styr før med å legge inn filmer, men det ble vel lettere etter 3.00 fw? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du må huske på at du ikke kan bruke strømkabelen som følger med. Hvis du har en PS2 stømkabel så passer den. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Strømladeren til creative Zen fungerer også.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvilken lomme er det man får med? Fikk ikke noe jeg, kjøpte en SIlver Base Pack. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvilken lomme er det man får med? Fikk ikke noe jeg, kjøpte en SIlver Base Pack. Når du kjøper base pack får du vel bare med lader, batteri og selve håndholdten. Minnekort, veske og alt sånn ekatra utstyr må du kjøpe vedsiden av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå