Gå til innhold

Er denne gutten et talent som kan bli en ledende stjerne i norsk fotball?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen kan til tider være veldig tydeleg i ung alder, det betyr derimot ikkje at vedkommande er født superstjerne. Har høyrt og sett mange historiar om desse unge spelarane som er så gode, når dei kjem over 18 er dei plutseleg ikkje like gode lengre.

Lenke til kommentar

Bra teknikk og ballfølelse, men det kreves jo mer enn det også da.. Hvordan er han med ballen i fart feks? Jan Gunnar Solli er ganske dyktig på freestyle, men vil ikke si han er like imponerende når han skal gå forbi motspillere.

Artig å se på er det lell :)

Lenke til kommentar
Kjenner en som er bedre enn han til å freestyle:

Tobias

Blir vanskelig å si om hvor god han kan bli utfra litt freestyling

Synes han var ganske kjedelig, Mathias gjorde flere triks.

Bare fordi han gjorde litt sits og grounds? Se på comboene til Tobias, han setter flere triks sammen. Han gjør comboer med latw, det gjorde ikke Mathias-vennen din så vidt jeg så, og det synes jeg er tøft

Lenke til kommentar

En ledende stjerne i norsk fotball tror jeg han hadde blitt hvis han hadde spilt på landslaget, i hans aldersgruppe, eller høyere.

Selv om han kan trikse, blir han ikke verdens beste for det. Bare se på Billy, han er verdens beste trikser, men han er elendig i vanlig fotballspill :p

Endret av Mads7
Lenke til kommentar

Tsk, det der klarer jeg samtidig som jeg bruker to hender til å administrere forumet :wee:

Fra spøk til revolver, gutten har teknikken på plass som få andre. Men om han har styrke, fart, lederegenskaper, driblingene, spenst, pågangsmot, kondisjon, overblikk, pasninger, mentaliteten osv i orden, det er umulig å vite. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...