Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Yq9A-PqH6cM Si din mening om han, han spiller spiss eller offensiv midtbane for Modum FK Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skulle likt å se han spille fotball før jeg kommer med min mening om hvor god i fotball han er. Han er i alle fall god i freestyling Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 topscorer flere ganger for laget jeg spilte for. utrolig god spiller, er han alene med keeper scorer han som oftest ellers finter han seg forbi forsvaret Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan ikke akkurat svare på om han kan bli ledene stjerne i nrosk fotball uten å ha setta nnet enn å trikse... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvor mange mål over hvor mange kamper forresten? Uansett som nevnt er det umulig å se om han kan bli en ledende stjerne i norsk fotball ut i fra videoen. Skal han forresten spille i Norway Cup til sommeren? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 vet ikke om Modum Junior spiller i Norway cup, scorte vel litt over 30mål på en sesong, rundt 40kamper han viser jo potensial Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Forskjellen kan til tider være veldig tydeleg i ung alder, det betyr derimot ikkje at vedkommande er født superstjerne. Har høyrt og sett mange historiar om desse unge spelarane som er så gode, når dei kjem over 18 er dei plutseleg ikkje like gode lengre. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bra teknikk og ballfølelse, men det kreves jo mer enn det også da.. Hvordan er han med ballen i fart feks? Jan Gunnar Solli er ganske dyktig på freestyle, men vil ikke si han er like imponerende når han skal gå forbi motspillere. Artig å se på er det lell Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 han er hurtig, det eneste han er litt dårlig i er å bli litt for finteglad Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kjenner en som er bedre enn han til å freestyle: Tobias Blir vanskelig å si om hvor god han kan bli utfra litt freestyling Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Kjenner en som er bedre enn han til å freestyle:Tobias Blir vanskelig å si om hvor god han kan bli utfra litt freestyling Synes han var ganske kjedelig, Mathias gjorde flere triks. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kjenner en som er bedre enn han til å freestyle:Tobias Blir vanskelig å si om hvor god han kan bli utfra litt freestyling Synes han var ganske kjedelig, Mathias gjorde flere triks. Bare fordi han gjorde litt sits og grounds? Se på comboene til Tobias, han setter flere triks sammen. Han gjør comboer med latw, det gjorde ikke Mathias-vennen din så vidt jeg så, og det synes jeg er tøft Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Men for all del... Han var god Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Spilte han for Modum fk? Laget kommer fra Buskerud ikke sant Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Spilte han for Modum fk? Laget kommer fra Buskerud ikke sant jepp, de ligger i andre divisjon Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Joda, denne videoen avgjør nok at han blir ledende stjerne! Har sett folk som er så uendelig mye bedre i freestyle, men som alikevel ikke er noen form for stjerne. Vis oss en video av en kamp, så kan vi kanskje komme med et litt mer fornuftig svar. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Spilte han for Modum fk? Laget kommer fra Buskerud ikke sant jepp, de ligger i andre divisjon Men nivået i buskerud er engentlig ganske dårlig i forhold til andre fylker (kan godt hende han er kjempegod for det [er selv fra buskerud], ikke langt unna modum) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kan nok ikke se det av at han trikser med ballen. Få en video av en kamp elns.. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) En ledende stjerne i norsk fotball tror jeg han hadde blitt hvis han hadde spilt på landslaget, i hans aldersgruppe, eller høyere. Selv om han kan trikse, blir han ikke verdens beste for det. Bare se på Billy, han er verdens beste trikser, men han er elendig i vanlig fotballspill Endret 28. mars 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tsk, det der klarer jeg samtidig som jeg bruker to hender til å administrere forumet Fra spøk til revolver, gutten har teknikken på plass som få andre. Men om han har styrke, fart, lederegenskaper, driblingene, spenst, pågangsmot, kondisjon, overblikk, pasninger, mentaliteten osv i orden, det er umulig å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå