Matsest Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei! Jeg var på skoletur på lillehammer for noen uker tilbake, og klarte å miste iPoden min der. Ser ikke ut til at jeg får akkurat den tilbake, så jeg lurte på om noe visste noe om måter å kunne kreve den (eller en erstatning) tilbake via - forsikring - garanti - reiseforsikring - kjøpsloven og alt annet som måtte hjelpe. Lengter desperat etter å få tilbake musikk på ørene, så hadde vært kjempegreit om noen visste noe om slikt! Takk, Mats Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Reiseforsikringen dekker dette. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvis du har reiseforsikring, vel og merke Lenke til kommentar
Matsest Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Har det er jeg gaanske så sikker på. Mer om fremgangsmåte osv? Er ikke så altfor kjent med forsikring og sånn Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 1. Finn ut hvem du har reiseforsikring hos. 2. Se på de forskjellige du fant på steg 1. Det kan også hende at du har det til kredittkortet ditt. 3. Ring til forsikringsselskapet. Lenke til kommentar
Matsest Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 1. Finn ut hvem du har reiseforsikring hos.2. Se på de forskjellige du fant på steg 1. Det kan også hende at du har det til kredittkortet ditt. 3. Ring til forsikringsselskapet. Takk! Skal sjekke når jeg er hjemme og prøve å fikset det. Hadde vært gull om jeg fikk ordnet det her Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mista lommeboka en gang når eg var på kino. Kontaktet forsikrings-selskapet og fortalte hva som hadde skjedd. Da spurte de om eg hadde mistet, eller om den ble stjålet, for viss eg hadde mistet den fikk jeg ingenting. Gjett hva jeg svarte?? ps. tror det var en egenandel på 1000 kr. (Reiseforsikring) Lenke til kommentar
Matsest Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg snakket litt med faren min (som tror han har peiling på alt, uansett hva) og jeg forklarte for han. Tingen er: Jeg var på lillehammer og var innom høyskolen der. Etter at den hadde liggi rommet der mens jeg var der, så fant jeg den ikke igjen når jeg skulle pakke sammen. Og tro meg, jeg overså den ikke. Så den må ha blitt tatt. Men faren min sier at man må kunne dokumentere at den ble fysisk tatt fra meg, og det kan jeg ikke dokumentere, ser det ut som. Jeg har øyevitner på at jeg ikke fant den, men tviler på at det hjelper. Så den må ha blitt tatt mens jeg så en annen vei, men pappa sier at dette er skjødesløst tap av noe, og reiseforsikring dekker ikke dette. En venninne har fått dekka det av reiseforsikring da hun mistet iPoden sin på en buss for f, så dette bør gå. Vær så snill noen, motbevis det trangsynte vesenet av en far. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bare ring forsikringsselskapet og hør du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå