Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Alt er ett år gammelt. Chieftec Maxitower 1x kabinettvifte ASUS A7A266-E AMD XP1800 + vifte 2x 512 SD RAM PC133 Ikke skjermkort Plextor 24x Hvor mye tror dere jeg kan få for dette? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Man kan få nær sagt hva som helst for en pc. Hvis du skal selge den til hvem som helst setter du inn en annonse i avisa og selger den til høystbydende. Det kan variere i tusenlapper hva folk er villige til å betale for en data, men hvis du selger den til den som gir mest for den vil jo selvfølgelig du tjene best på det... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Tror du det er lurt av meg hvis jeg prøver og selge den på qxl.no ? Håper å få noen tusen for den, men jeg må sjekke om hovedkortet funker Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Den PCen der begynner å nærme seg verdiløs, så du bør ikke forvente så alt for masse. Intet skjermkort, ingen skjerm, en gammel brenner, meget billig og treg ram (selv om det en god del av det) og et hovedkort som ble ansett som dårlig når det kom på markedet. En reell verdi på det der ligger nok ikke på noe særlig over tusenlappen (husk at utviklingen i dataverdenen går meget fort, og man kan få en svært billig PC hvis man kjøper det ting som har vært på markedet i et halvt år). Lenke til kommentar
tundra Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg tror det lureste er å annonsere pc'en en plass der du skriver at du selger den til det beste tilbudet. Så kan du jo vente å se hvilke tilbud du får, og så selge den når du er fornøyd. Du kan jo være heldig å få solgt den til noen som har vært på jakt etter AKKURAT dette, og som dermed er villig til å betale mye for den. Tror nok du får mer enn tusenlappen hvis du gjør det på denne måten ja..Vet ikke hvordan det er på qxl, andre kan vel se budene der? Slik at når det er en som vil ha pc'en for enhver pris og ser at det er bydd 200 kroner for den, vil han selv by 300 istedet for 2000 som han ville ha bydd for å være sikker på å få den hvis han ikke visste hva andre hadde bydd før han. Hvis du skjønner hva jeg mener.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Takker for alle svar, tror kanskje jeg kommer til å sette noe mer i dataen før jeg seller den. Pluss at jeg fikk ny PSU til den i dag til 550,- tror jeg det var. 450w og med blåe lys. fancy hehe. På qxl kan man se hva andre har bydd ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå