Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for denne dataen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan få nær sagt hva som helst for en pc. Hvis du skal selge den til hvem som helst setter du inn en annonse i avisa og selger den til høystbydende. Det kan variere i tusenlapper hva folk er villige til å betale for en data, men hvis du selger den til den som gir mest for den vil jo selvfølgelig du tjene best på det...

Lenke til kommentar

Den PCen der begynner å nærme seg verdiløs, så du bør ikke forvente så alt for masse. Intet skjermkort, ingen skjerm, en gammel brenner, meget billig og treg ram (selv om det en god del av det) og et hovedkort som ble ansett som dårlig når det kom på markedet.

En reell verdi på det der ligger nok ikke på noe særlig over tusenlappen (husk at utviklingen i dataverdenen går meget fort, og man kan få en svært billig PC hvis man kjøper det ting som har vært på markedet i et halvt år).

Lenke til kommentar

Jeg tror det lureste er å annonsere pc'en en plass der du skriver at du selger den til det beste tilbudet. Så kan du jo vente å se hvilke tilbud du får, og så selge den når du er fornøyd. Du kan jo være heldig å få solgt den til noen som har vært på jakt etter AKKURAT dette, og som dermed er villig til å betale mye for den. Tror nok du får mer enn tusenlappen hvis du gjør det på denne måten ja..Vet ikke hvordan det er på qxl, andre kan vel se budene der? Slik at når det er en som vil ha pc'en for enhver pris og ser at det er bydd 200 kroner for den, vil han selv by 300 istedet for 2000 som han ville ha bydd for å være sikker på å få den hvis han ikke visste hva andre hadde bydd før han. Hvis du skjønner hva jeg mener....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...