Gå til innhold

Tenn lys for katastrofen i Ålesund, i kveld.

tradhtare

Anbefalte innlegg

Blant oss Ålesundere sendes det nå rundt en sms som lyder slik:

"Katastrofen i Ålesund har rystet og berørt mange. Tenn et lys for de savnede i vinduet i kveld. La oss vise at vi bryr oss. Send denne til dine nærmeste og venner. "

Jeg oppfordrer alle som vil vise støtte, om å tenne et lys i vinduet sitt i kveld. Det er ikke bare ålesundere som er berørt av denne fryktelige hendelsen.

Ta gjerne bilde av lyset dere tenner, og post det her.

Når slike ting skjer, merker man virkelig hvor liten verden er.

La oss stå sammen og vise vår støtte for de savnede og alle pårørende!

Tenn et lys i kveld du også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kondolerer for de pårørende.

Veldig dumt spørsmål, men bor i utlandet atm. Hva har slags fryktelig hendelse har skjedd i Ålesund? Er ikke så oppdatert med avis og nyheter

Det er egentlig bare å sjekke en større nettavis, alle avisene har dette som toppsak for tiden. VG, Dagbladet og Aftenposten.

Overrasket over at slikt kan skje i Norge. I følge de ansvarlige for byggingen (eller noe sånt) var det sikret forsvarlig, og Norge er vel kjent for å bygge solide hus.

Lenke til kommentar

Slurv og latskap hos kommunen som tillot bygging av blokken selv om geologen hadde frarådet dette før evt den 6000 tonn store steinskiven ble sprengt bort

Kondolerer til alle de som ikke klarte seg . Og pårørende

Tenk selv og ligge begravd under en blokk levende. Samtidlig kan ikke noen redde deg fordi det brenner i alle kanter.

R.i.P

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Fortsatt 5savnede...

Dette er fordi de ikke har kunnet gå inn med redningsmannskap fordi det er en brennende propantank under blokken.

Denne begynner visst nå å gå tom for propan, så det er snart sikkert å gå inn med redningsmannskap, men da vil det mest sannsynlig være for sent.

Endret av tradhtare
Lenke til kommentar

Jeg bor 3-400meter unna rasstedet. Jeg er ikke evakuert, men er i "grenselandet". Om det skulle eksplodere vil eksplosjonen gå fram og opp over. Den vil ikke gå bak mot huset mitt. I følges VG`s tegning over evakuerte, er jeg evakuert :wee:

En av de som er savnet kjenner jeg litt. Hun var naboen min for noen år siden :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...