G Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg husker fra lenge siden å ha sett produktnytt i ett eller annet magasin en eller annen gang i fortiden (kun noen få år siden). Det var: Øreplugger til bruk med mobiltelefon (med mer), som har høytalerelementene ett annet sted enn i øret. Lyden ledes i noen lange gummirør fram til øret fra høyttaler. Noen som vet om dette selges (ble populært nok til å nå en eller annen butikk)? Kom gjerne med tips om hvor en får tak i slikt, og gode alternativer. Endret 27. mars 2008 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 lol det her er pussigste tråden jeg har sett på en stund, men ok... Kalles IEM, inner ear monitors, og de selges overalt. Søk forumet etter cx300, x3i og shure så finner du mye info Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Jo takk. Sjekket de søkeforslagen du nevnte. Jeg forstår hvordan du har tolket innlegget. Det var jo ett kort rør der ja, på de modellene. Jeg skulle kanskje skrevet slange istedetfor. Det jeg så på det "nye" produktet jeg så i magasinet, var en dings hvor: Du hadde en veldig lang slange (2 slanger, en for hvert øre), som rakk ned til nedenfor halsen. Så lyden ble transportert over en så lang avstand. Ellers var det nok ørepropper på enden av slange-endene. Tror noe av poenget med det patentet må ha vært at kobberledningen ikke skal plutselig begynne å virke som en antenne, slik at en unngår mobiltelefon-strålingen nær hodet (hjernen). Men om det er behagelig å ha to slanger dinglende fra ørene vet jeg ikke før jeg har prøvd å gå med det. Det er selvfølgelig kobberledning fra høytalerelementene som sannsynligvis henger midt på brystbeinet ditt, og ned til mobiltelefon, MP3 spiller med mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå