Triplejack Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, som alle andre Ps3 eiere tenker jeg på å kjøpe meg MGS4, men jeg lurer på en ting: Som jeg har skjønt har vistnok MGSserien en utrolig bra historie, men dessverre har jeg bare spilt MGS2 på, men da var ikke engelsken min og tolmodigheten min på topp, så jeg fikk nesten ingen ting ut av historien. Den dag jeg putter MGS4disken inn i kassa, vil spillet fortelle det som har skjedd før? Hvis ikke, er det mulig å få et referat hva som har skjedd, evt link (gjerne på norsk, men engelsk funker:P) Takk Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei! Som Hardcore-MGS-Fan, så må jeg anbefale Metal Gear Solid Collection pakka som har alle MGS spillene i seg! Er til ps2 og ps1 da :S Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei! Som Hardcore-MGS-Fan, så må jeg anbefale Metal Gear Solid Collection pakka som har alle MGS spillene i seg! Er til ps2 og ps1 da :S Hvor kan man kjøpe den? Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Eneste problemt er at jeg har en ps3 40modell, og ps2en er herpa. Så hjelper ikke stort:P Lenke til kommentar
enator Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 MGS1 MGS2 MGS3 der har du litt og lese på.. bare scroll til plot;) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei! Som Hardcore-MGS-Fan, så må jeg anbefale Metal Gear Solid Collection pakka som har alle MGS spillene i seg! Er til ps2 og ps1 da :S Har dritlyst på denne selv, men såvidt jeg vet så er denne kun utgitt til USA-sonen. For å spille denne på en europeisk PS1/2, så må du ha modda konsollen. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Eneste jeg kan anbefale er å kjøpe spillene. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) SPOILER HISTORIE FØR FIREREN: Kan gi et ekstremt kort sammendrag av hovedhistorien i kronologisk rekkefølge. Dette er slik jeg husker det; mulig jeg blander litt, men tror ikke det. Merk at historien er VELDIG omfattende og dyp, så anbefaler på det STERKESTE å spille spillene eller lese fullstendige sammendrag i tillegg. 1) Metal Gear Solid 3 Først i tidslinjen. Man styrer nasjonalhelten Naked Snake/Big Boss på et stort oppdrag. 2) Metal Gear Solid Portable Ops Viser hvordan Naked Snake/Big Boss klikker og blir ond. 3) Metal Gear 1 og 2 De gamle spillene fra bla.a NES. Man styrer en ny Snake - Solid Snake - som er en klon av den tidligere nasjonalhelten Big Boss. Solid Snake skal stanse teroriser, og deres leder: Big Boss. Nye Snake dreper etterhvert Big Boss. 4) Metal Gear Solid Solid Snake er på nytt anti-terror oppdrag. Superskurken er en annen klon av Big Boss: Liquid Snake. Solid Snake dreper Liquid, men Liquid blir på en måte levende videre i en av Liquids underordnede som mister en arm i spillet, og tar Liquids. 5) Metal Gear Solid 2 Fortsetter historien. Vi styrer hovedsakelig en fersking; Raiden, som får tips fra Snake. Endret 28. mars 2008 av -kai- Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Fersiking Raiden? Det er vel litt feil. I praksis har han jo mer erfaring enn Snake. Er ikke for ingenting han kalles The White Devil, og holdt sin første AK da han var 6 år. :!: - Til trådstarter. Søk etter memoet "In the Darkness of Shadow Moses" Det summerer vel historien i eneren greit. Endret 28. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Takk for fine svar^^ VIl jeg skjønne noe av MGS4, vil den si hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Takk for fine svar^^VIl jeg skjønne noe av MGS4, vil den si hva som har skjedd? Seriøst, det du bør gjøre er å kjøpe spillene. Du kommer aldri til å få inn storien med bare tekst og/eller youtube cutscenes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Vile ikkje la meg skremme av den foreldede grafikken til MGS1 og til dels MGS2 og 3. Gjør deg selv ein tjeneste, fjern alt av fremtidige planer på timeplanen og skaff deg disse tre spillen. SÅ kan du nyte MGS4 fullt ut uten å sitte igjen som eit stort spørsmål. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 kan spille gjennom 1ern, men mangler forsatt ps2, med mindre MGS2 på xbox er komp med 360... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå