Etern1tyy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 http://www.opprop.no/opprop.php gå inn på linken, søk på "Gathering" i søkefeltet, skriv inn navn,bosted og email for å støtte NEI TIL MOMS-saken til TG ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 http://www.opprop.no/opprop.php gå inn på linken, søk på "Gathering" i søkefeltet, skriv inn navn,bosted og email for å støtte NEI TIL MOMS-saken til TG ! Done, selv om jeg aldri har vært på TG eller kommer til å dra dit. Men støtter saken. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 har ikkje vore på TG men dette går utover alle lan-parties, så eg støtte saken 100%!!!! Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (direkte til underskrift kampanien) støtter denne saken fullt ut data-party ER kultur så det holder Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 har opprop.no noengang hjulpet en sak? bare lurer... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 har opprop.no noengang hjulpet en sak? bare lurer... Nope Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har signert der. Støtter enhver god sak! Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 har opprop.no noengang hjulpet en sak? bare lurer... Nope Men plutselig en dag så kan det faktisk hjelpe! Bare å forholde seg positive, også tar det ikke mer en 30sekunder å skrive under da Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Done Håper flest mulig gjør dette, og satser på at det hjelper! Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 noen som veit hva som skjer i den saken nå egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, da har jeg også avgitt min stemme. For håpe dette får gjennomslag. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 En god sak,kan ikke skjønne meg på regjeringen å kreve moms her men å spandere halve billetten på operaen... Har aldri vært der,men har hatt lyst mange ganger! Lenke til kommentar
Leks Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja til mva. på The Gathering og andre datatreff! Det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Da er du jo nesten nødt til å komme med en begrunnelse! Det er langt i fra alle på din alder som ville sagt det samme. Kanskje du aldri har blitt invitert på LAN og prøver å hevne deg på fellesskapet? Endret 18. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Da er du jo nesten nødt til å komme med en begrunnelse! Det er langt i fra alle på din alder som ville sagt det samme. Kanskje du aldri har blitt invitert på LAN og prøver å hevne deg på fellesskapet? Han er bare ute etter å fyre oppunder han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå